Träning under "vintersäsongen", snacktråd

Sv: Träning under "vintersäsongen", snacktråd

Eftersom ni skriver så :devil:-mycket här så skulle jag vilja ställa en extremt jobbig fråga ang mitt exjobb.

Vet ni vad en polymer är?

Skitsvårt att skriva med enkla ord för jag vet inte vad som är normalt längre? Skriver en populärvetenskaplig sammanfattning alltså och jag är kemist.

Reflekterade över 3 saker:
- Vilken knasig katt!
- Snyggt matchat av schabrak, lindor och presenningen i bakgrunden :D
- Satans va fin Zamona är!

+ 1 på det, och lägger till:
- Youtube speedar upp filmen av och till? Hej vad det går! :D

Tack! Hon hoppar helt okey, kan lägga upp en terrängfilm om ni är snälla :D Hon är 10 år och jag har haft henne sedan 2009. Hon fick ett hingstföl e: Algot iår som snart flyttar till en av våra internationella FT-ryttare :love: (vet att det där kan klassa som lite skryt, men jag är så stolt!!:D)

http://www.youtube.com/watch?v=z7VlgWlvnwE

haha alltså den jäkla katten! När vi hade hoppträning hemma bestämde den sig för att vara "where the action is" och parkerade sig på första parkett, dvs i oxern vi skulle hoppa:D

Vad gäller matchningen - välplanerat eller hur? :D Lägg oxå märke till att mina ridbyxor och tröja matchar trasnporterna, och att kragen på västen matchar himlen :rofl:

Å tack :love: Hon är the love of my life! :love:

Men åh, måste jag komma på hur man förklarar det oxå alltså :p

RJ: Hoppas Quinny inte har en katt i stallet om de beter sig som er :eek:

Kul med fölisen!!!

När jag red ponny drömde jag om min ridhäst som skulle vara ett svart fullblodssto som jag skulle rida fälttävlan på:D Så jag är lite svag för "sånna dära":p
Lite mer styrka, så har du nog en kanontrevlig pålle att åka ut med!

Haha tänkte också på katten som "attackerade":D

Haha ja eller hur! ja det är jätteskoj, så får man ju bara hoppas han håller sig hel och frisk och att det blir ngt av honom oxå :D

Du kan få komma och prova henne om du vill! Förverkliga din dröm lite :D ja styrka behöver hon, men tror oxå hon kan bli fin i slutändan :)

Många kemiska föreningar som sitter ihop?:angel:
Haha det var snart 7 år sedan jag slutade på Naturvetenskapliga programmet, jag har förträngt allt som har med kemi och fysik att göra:D

...o Rebecca det är ok att skryta lite;) Man vill ju bara dela med sig av sina fantastiska djur:p

Haha ja så kan du sitta på min! Han är nog lagom stor för dina långa ben:p

Så blev det: Polymerer består av långa kedjor av upprepande enheter med mycket svaga interaktioner sinsemellan. :p

Det journalistiska språket ger jag fanken i, det kan inte jag! Räcker med vanliga, svenska (tyda är hett ;)) ord, det bestämde jag!

Fick och fick...;)
Jag hade tråkigt och kikade på annonser, skulle absolut inte ha någon mer häst. Sedan råkade jag åka och provrida denna, första annonsen jag svarade på, enda hästen jag testade. Ja och nu har det gått 2 år med blod, svett och tårar:D Äntligen börjar andra kunna se det som jag såg hos den där raggiga, vingliga och valpiga djuret på en lerig åker för 2 år sedan:angel:

Så blev det: Polymerer består av långa kedjor av upprepande enheter med mycket svaga interaktioner sinsemellan. :p

Det journalistiska språket ger jag fanken i, det kan inte jag! Räcker med vanliga, svenska (tyda är hett ;)) ord, det bestämde jag!

Det är så man måste göra när man pluggar! Bestämma sig för att nu är jag klar/det här får duga! Annars blir man sinnessjuk:crazy: Går ju att ändra och rätta i oändlighet:confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 680
Senast: Hedinn
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 721
Senast: monster1
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • ChatGPT
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat