Träning under "vintersäsongen", snacktråd

Sv: Träning under "vintersäsongen", snacktråd

Det räcker nog att höra va sig imorgon, det tänkte jag göra, men ja, vi kör på 10.30! :)

L8P8: Ingen stam jag känner till alls, men hälften fullblod är alltid bra i FT:D

10.30 it is!:)

Vet inte riktigt... Tänkte betala in ikväll, kanske räcker om en av oss ringer och säger att vi kommer rida lite? Är väl mest iaf det händer något:)

*KL*

Här vilar vi oss i form! :)
Just nu leker vi mest, fotboll/handboll i paddocken och tafatt i hagen osv.

Men, Evighetsmaskinen blir bättre och bättre i sin rygg! :D

Så underbara filmer på fb :love:

Jag är glad över att hon blir bättre, men det kommer att bli intressant den dagen du ska upp på henne igen... ;)

Jag letar ju förresten ny häst. Har provat en fyraåring två gånger och nu fick jag för mig att kolla stammen på den lite noggrannare - hoppsan! den var ju hälften fullblod! :p Jag visste att den var efter Spender S, men inte att mamman var fullblod. Här är stammen - är det ngn som vet något om fullblodsdelen?

http://blup.se/sv-SE/horses/209645-steamboat-eddie-swb

NAMNET :rofl::rofl::rofl::rofl:

Förresten, har ni sett att Ted har träning på lördag? Någon som ska dit?

Inte jag iaf. Grattis till senast förrsten, kortet alltså! Någon med Janneträning?

Nu såg jag att de har dressyrtävling imorgon, men det måste väl gå att rida på banan ändå?

Inte jag heller först, men kom på att jag läst det;)
Dessutom är det ju november, hade lika gärna kunnat ligga en halvmeter med snö ute:crazy:

Någon som känner sig manad att ringa?? Jag har telefon-fobi och ringer gärna inte om det inte är typ 112 :D (Fegis jag vet....)
Jag betalar oxå in ikväll :)

Jag vet! Här kommer jag tuffande... typ... Fast han är ganska lagom, inte så taggad som 88:an-avkomman jag tittade på i Småland, men ändå med motor. Just nu är han iofs inte i särskilt bra kondis, han har stått över sommaren eftersom han har växt.

Inte jag iaf. Grattis till senast förrsten, kortet alltså! Någon med Janneträning?

Njae, det känns sådär att boka in fler träningar på Pinnen, med tanke på att jag har honom till fsg. Tänkte avvakta och köra med nya hästen istället, det borde ju vara vettigare.

Jag har också telefonfobi :o Den enda jag kan ringa utan att få hjärtklappning är min mamma :angel:

God morgon allihopa! Hur är vädret hos er? Här är det så dimmigt så man inte ens ser ut genom fönstret. Skojjar inte. Det är som at titta på ett a4:a papper!!

Här är det dimmigt men inte extremt, 100 m ser man utan problem. Vi har iaf kört nu!

Har ni haft kul idag?

Själv har vi gjort världens sämsta dressyrtävling... Galopp-programmet gick helt åt skogen, travinslag, fel galopp, små bocksprång... Enda trösten var att mina lagkamrater var ungefär lika dåliga, så sistaplatsen var inte direkt en överraskning... :D Och jag var faktiskt inte ens sämst i laget...

På den positiva sidan har ytterligare en intressent hört av sig, så har jag riktig tur så kanske, kanske jag lyckas göra mig av med honom!

Tack för idag! Har haft skitroligt! Fast roligast av oss alla hade nog min lilla Ponny Bus! :p

Först mest på mig och min bebis:

DSC06719.jpg

DSC06725.jpg

DSC06731.jpg

DSC06746.jpg

DSC06785.jpg

DSC06788.jpg

DSC06816.jpg

DSC06827.jpg

Tack för idag tjejer! Riktigt roligt och tycker vi får göra om detta!! Träna måste vi ju allighopa, kan lika gärna göra det tillsammans!!

Gabbi: Är så kär i din häst!! Vilken galopp han har!! Komemr bli en riktig stjärna det är jag övertygad om!!

DSC06748.jpg

DSC06750.jpg

DSC06751.jpg

DSC06752.jpg

DSC06770.jpg

DSC06774.jpg

DSC06778.jpg

Bilderna är inte fixade alls nu, hoppas det är ok för alla att jag lägger ut förresten :o

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 681
Senast: Hedinn
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 722
Senast: monster1
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka