Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar lite, tänker köpa en ny kort stickad klänning. Frågan är, ska jag köpa den mindre storleken för att ha något att kämpa mot - tror att jag är på gränsen - eller ge upp lite och ta den större storleken.
Ätit bra i tre veckor.
Kanske lite för mycket men jag har satsat på att inte gå hungrig och det lönar sig nog i längden. Inte varit sugen på godis eller fika.
Motionerat 3-4 dagar per vecka plus mina stegmål varje dag. Trots helvetesvädret.
Men det lär ju inte hjälpa dig i rätt riktning, eller hur? Vet, lätt att säga...Har själv varit där måånga gånger,Hade glömt skriva in förra veckans vikt i hälsa-appen så det såg ut som om jag inte gått upp så mycket men när jag la till den vikten så blev det en brant stigning.
Orkar inte, vill bara smälla i mig bullar, kex, glass och godis.
Skit.
Ville bara få ur mig det. Trodde detta var en tråd där man fick uttrycka sig utan att nån kommer med pekpinnar. Tvivlar på att du varit i min situation.Men det lär ju inte hjälpa dig i rätt riktning, eller hur? Vet, lätt att säga...Har själv varit där måånga gånger,
Ville bara få ur mig det. Trodde detta var en tråd där man fick uttrycka sig utan att nån kommer med pekpinnar. Tvivlar på att du varit i min situation.
Men ska sätta tråden på ignore nu.
Jag är deprimerad och tänker på sånt som man inte får skriva om på forumet, tänkt på det i över 30 år så det finns ingen bot.
Tänker inte diskutera detta mer.
Jag använder också tråden som pepp och styrka. Sedan att vissa vill påpeka mina ätstörningar titt som tätt får de väl göra om det roar dem.
OT, jag har ställt undan vågen nu. Fixar inte att se hur den jojoar - fyra kg upp och ner på mindre än en vecka, med en fungerande våg, gör det tämligen irrelevant. Så har gått tillbaka till att främst känna kläder och tittar på mig själv i ansiktet hur mån runt det är. Ska kanske gå tillbaka till att väga mig en gång i veckan och se hur det fungerar. Och räkna kalorier även om det inte heller är det bästa. Men jag vill veta ungefär hur mycket jag stoppar i mig. Nu är ju nästan allt julgodiset uppätet så kanske kan få ordning på vad jag stoppar i mig.
Har även laddat ner någon stegapp som jag glömt vad den heter. Underligt hur lätt man kommer upp till 5000 steg/dag utan egentligen ha gått något. Hmm. Ska dessutom (brave last word) komma igång med mina gummiband även om jag tvivlar på att det kommer ge utslag på vågen. Däremot, förhoppningsvis, på kroppen.
Är det inte bättre att väga dig mer sällan om du pendlar sådär? ❤.
Räkna kcal orkar inte jag med; points går bättre