Tjockistråden 4

Har inte gått så bra här. Av och till ont i knät vilket gör att träningen blivit lidande.
Sen har det varit svårt att skärpa kosten dels pga träningen och dels på grund av lite kassa vanor man kommit in i. Just nu är största problemet att jag blir så sugen nattetid.. Jag har jobbat natt i 15 år typ och lyckats ha bra rutiner så det är frustrerande.
Sen har jag haft en period med urusel sömn som inte hjälpt.

Igår lyckades jag iallafall hålla mig på banan. Får försöka gå till gymmet och träna lite lätt även om jag har lite krämpor men det tar emot :p . Hade ju sånt bra flyt fram tills kan fick ont i knät och inflammation i underarmarna..
 
Väldigt blandade skurar när det gäller kosthållningen. Märker att det inte funkar att träna kl. 13-14:30 för att äta lunchlådan när jag kommer hem, är för hungrig och köper på mig saker på vägen hem. Har frukt och ägg att äta som mellanmål innan jag åker till gymmet men tycker det är äckligt och låter hellre bli och så skiter det sig sen :bag:
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Kopierar in förra trådstarten: En tråd för oss med STOR övervikt som vill pusha och peppas! Gå ner tillsammans. Med stor övervikt pratar...
101 102 103
Svar
2 046
· Visningar
172 447
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 029
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 114
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 512
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa råttgiftet?
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp