Tjockistråden 4

Jag är just inne i en period där jag är ständigt hungrig. Det är riktigt mystiskt. Handlar inte om överätande, utan att jag är riktigt hungrig hela tiden :confused:
 
Tji fick jag för att jag sa att det kändes som att jag inte var godissugen längre, det blev lördagsgodis i helgen :d Betydligt mer värt än att äta tex chips när det bjuds när jag ändå inte tycker att det är gott. Godis jag plockat ut själv däremot är ju väldigt gott 😁 Vågen visar 0,8 kg ner denna veckan så neråt fortsätter det ändå
 
Gud vad jag är otränad, jag är ju hos fysio för att jobba med mina benmuskler. Jag gjorde lite leg extensions och leg curls, vet inte vad det heter på svenska och nu har jag lite träningsvärk. Alltså det var bara 15x4 på båda. Gulp.
 
Gud vad jag är otränad, jag är ju hos fysio för att jobba med mina benmuskler. Jag gjorde lite leg extensions och leg curls, vet inte vad det heter på svenska och nu har jag lite träningsvärk. Alltså det var bara 15x4 på båda. Gulp.
Det är normalt att få träningsvärk även om det inte känns som du gör speciellt mycket. Jag brukar träna mycket men hade vilat benen cirka 2 veckor. Då fick jag också träningsvärk (gjorde bland annat samma övningar som du nämner).
 

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Kopierar in förra trådstarten: En tråd för oss med STOR övervikt som vill pusha och peppas! Gå ner tillsammans. Med stor övervikt pratar...
101 102 103
Svar
2 046
· Visningar
172 386
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 950
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 975
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 480
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp