Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är normalt att få träningsvärk även om det inte känns som du gör speciellt mycket. Jag brukar träna mycket men hade vilat benen cirka 2 veckor. Då fick jag också träningsvärk (gjorde bland annat samma övningar som du nämner).Gud vad jag är otränad, jag är ju hos fysio för att jobba med mina benmuskler. Jag gjorde lite leg extensions och leg curls, vet inte vad det heter på svenska och nu har jag lite träningsvärk. Alltså det var bara 15x4 på båda. Gulp.
Jag tycker du ska klappa dig på axeln för då har du ändå pushat dig när du har tränat.Gud vad jag är otränad, jag är ju hos fysio för att jobba med mina benmuskler. Jag gjorde lite leg extensions och leg curls, vet inte vad det heter på svenska och nu har jag lite träningsvärk. Alltså det var bara 15x4 på båda. Gulp.
CLNs tights såg ju fantastiskt bra ut! Hög midja som faktiskt är hög midja. Jag hatar att behöva dra i byxorna efter varje övningJag tänkte köpa nya tights till min födelsedag nästa månad när jag snubblade över CLNs rea. Det blev ett par tights och två linnen.
Måste säga att det är såååå skönt med tights som sitter där de ska, kan räkna på en hand när jag fått rätta till liningen.
De andra jag hade fick jag rätta till midjan för jämnan och dra upp benen då allt gled neråt.
Har planer på att köpa shorts jag eventuellt kan ha över, blir alltid kall om låren efteråt.
Gym idag med andra ord, pass 3.
Har nu även kört mitt nya pass 3 gånger och jag börjar hitta rätt vikter och teknik för att det ska bli bra och kännas där jag vill (och är lite mindre vingligt).
deras seamless träningstights "epic" är väldigt elastiska. går åtminstone runt min stora mage och rumpa utan problem. De ser jättesmala ut innan man provar dem, men de är verkligen värda att prova...Har försökt hålla utkik om det finns några billiga i butik, men har nog inte varit på just lager 157, tack för tipset. Hur är de i storleken? Såg att träningstightsen gick upp till XL