Kämpar på och eftersom jag åkte på magkatarr är det lätt att sköta kosten på så vis, sett till att börja få in mera rörelse i vardagen, jag behöver det verkligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hör nog hemma i någon vgv-tråd (eller liknande) snarare än i tjockistråden?Time flies!! Jösses, i dagarna är det redan (!) 5 år sedan vi flyttade hit till lägenheten i arbetarbostaden och 7 år sedan pållan flyttade till nuvarande stall och vi trivs! .
Hör nog hemma i någon vgv-tråd (eller liknande) snarare än i tjockistråden?
Jag skulle nog räkna med benen i en sån bit faktiskt? För den serveras alltid med ben. Gissar dock.Fick en smärre chock när jag ställde mig på vågen +2.1 kg, på en vecka! Har gett mig fasiken på att försöka byta första siffra till jul, men det kan jag nog säga sayonara till. Depp. Köpt hem massa körsbärstomater på extrapris och tänker leva till viss del på dem, tillsammans med kyckling och klementiner.
Edit: Läst på och jag fattar inte hur jag ska räkna på revbensspjäll. Det är alltså 200kcl/100 gram. Antagligen räknas bara själva köttet och inte benen också? Sedan fattar jag inte om jag ska väga innan eller efter tillagning. Blir lite svårt att göra det innan. Fram tills nu har jag tillagat, vägt, ätit och vägt benen och räknat av dem. Vettigt?
Jag skulle nog räkna med benen i en sån bit faktiskt? För den serveras alltid med ben. Gissar dock.
Jag skulle också gissa med ben, det är ju ett väldigt fettrikt kött.Jag skulle nog räkna med benen i en sån bit faktiskt? För den serveras alltid med ben. Gissar dock.
Det är inte konstigt att du misslyckas om och om igen när du äter på det här viset. Tomater, klementiner och kyckling är inte en balanserad kost och inget man håller sig mätt på. Du behöver få hjälp med att sätta ihop en balanserad kost med högre proteinhalt än du äter nu så att du håller dig mätt och blodsockret på en jämn nivå. Vräka i sig tomater, klementiner, sorbet mm är inte nyttigt för någon trots att det inte är så många kalorier i det och inget man håller sig mätt på.Fick en smärre chock när jag ställde mig på vågen +2.1 kg, på en vecka! Har gett mig fasiken på att försöka byta första siffra till jul, men det kan jag nog säga sayonara till. Depp. Köpt hem massa körsbärstomater på extrapris och tänker leva till viss del på dem, tillsammans med kyckling och klementiner.
Edit: Läst på och jag fattar inte hur jag ska räkna på revbensspjäll. Det är alltså 200kcl/100 gram. Antagligen räknas bara själva köttet och inte benen också? Sedan fattar jag inte om jag ska väga innan eller efter tillagning. Blir lite svårt att göra det innan. Fram tills nu har jag tillagat, vägt, ätit och vägt benen och räknat av dem. Vettigt?