Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tidigare kört med mål och delmål men den här gången kör jag bara. När jag började lyste motivationen med sin frånvaro och den är väl inte jättebra nu heller. Jag bara gör liksom..Jag väger mig på morgonen innan frukost och då tycker jag att det brukar vara ganska stabilt. Om man har varit helt ur vanorna eller siffran verkar märklig väger jag mig bara igen dagen efter
Storhandlade idag (och köpte inget godis!) och har gjort upp en plan med delmål under viktnedgången. Just nu är jag ändå ganska peppad, får väl se hur länge det håller i sig Skriver ni andra upp mål och delmål eller liknande? Och är det då bara viktmål eller även andra och sätter ni en tidsplan?
Heja dig!Har tidigare kört med mål och delmål men den här gången kör jag bara. När jag började lyste motivationen med sin frånvaro och den är väl inte jättebra nu heller. Jag bara gör liksom..
Nu eftersom jag ligger precis över tresiffrigt är målet att komma ner till tvåsiffrigt och bli viktstabil där. Jag har egentligen inget viktmål, kör på så får vi se hur det blir . Egentligen är huvudmålet att ändra vanor och inte gå upp i vikt igen utan att kunna vara viktstabil på den lägre vikten.
Du borde verkligen köpa en ny våg.För det mesta väger jag mig en gång i veckan, nu har det blivit mer ofta eftersom vågen är galen.
Jag försökte ju med delmål på tid men det var inte så roligt när det sket sig, så nu vet jag inte om det är värt. Jag har däremot ett slutmål.
Jag har nog mindre delmål i huvudet men gjorde misstaget att sätta ett tidsmål på delmålet. Det var inte särskilt positivt så det ska jag låta bli.Slutmål är för avlägset för mig. Jag behöver något mindre stort att jobba mot. Liksom, delmål uppfyllt. Nu ska jag stabilisera mig på den vikten och se till att jag inte går upp igen. Innan jag tar ett djupt andetag och börjar igen.
Det svåraste, för mig, och många andra, är ju inte främst att gå ner utan att inte gå upp igen.
Nej, jag skriver absolut inte upp några mål eller tidsplan. Har inga direkta mål för när jag isf misslyckas (vilket är nästan hela tiden) så känner jag mig bara misslyckad. Jag är enormt kravkänslig så det skulle bara stressa mig:Jag väger mig på morgonen innan frukost och då tycker jag att det brukar vara ganska stabilt. Om man har varit helt ur vanorna eller siffran verkar märklig väger jag mig bara igen dagen efter
Storhandlade idag (och köpte inget godis!) och har gjort upp en plan med delmål under viktnedgången. Just nu är jag ändå ganska peppad, får väl se hur länge det håller i sig Skriver ni andra upp mål och delmål eller liknande? Och är det då bara viktmål eller även andra och sätter ni en tidsplan?
Släng det, så är problemet ur världen.jag kan fortfarande bara känna sött, salt, surt osv. Men äter upp allt julgodis just nu. Får lite panik att jag inte kan sluta äta.
Släng det, så är problemet ur världen.