Ok. Ja jag har PCOS och då har man lätt för att få för mycket bukfett.Det där är ju väldigt olika. När det börjar märkas på min mage har det redan gått långt, för det är det sista ställe jag lägger på mig på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Ja jag har PCOS och då har man lätt för att få för mycket bukfett.Det där är ju väldigt olika. När det börjar märkas på min mage har det redan gått långt, för det är det sista ställe jag lägger på mig på.
Visst är det förbaskat störigt att man inte kan "punktbanta"!Jag förlorar vikt på de mest frustrerande ställen (bröst naturligtvis) men underarmar och rumpa är de andra ställena. Medan magfläsket är orubbat.
Fö så är ett effektivt sätt att banta har jag konstaterat, att vara förkyld, ha ont i halsen och förlora smaklökarna. Jag äter i princip ingenting, druckit någon varma koppen och är inte ens hungrig. Intressant det där att smaken/lukten är en sån stor del av min överätning.
Nej det är ju inte riktigt så man vill gå ned.Om det är något positivt antar jag att jag har helt tappat aptiten, har redan gått ner en del. Men värt det är det fasiken inte.