Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade du köpt en ny? Tänker att det borde funka att bara köpa en, väga sig varje dag en vecka eller så på samma underlag och skapa en ny baseline?Min våg har definitivt blivit galen. Nej, jag har inte gått ner 1.1 kg sedan förra veckan. Dessutom inte till den vikt den nu påstår. Måste hitta en annan våg för en baseline. Kan man väga sig på apoteket eller måste jag gå till VC?
Heja dig!Vägde mig idag och har gått ner totalt 40 kg så som vågen visar idag. Just nu tror jag inte det är möjligt/rimligt att hålla vikten där, men det känns fint att det är så om bara för några dagar. BMI ligger nu på övervikt och inte fetma. Det känns som det är möjligt att väga denna vikten bara jag inte hetsäter Lättare sagt än gjort dock
Men för dig som diabetiker är det 100 gånger bättre att äta nötter än sockerstinna saker som satsumas och sorbet så det är ändå ett steg framåt!Jag måste sluta äta hasselnötter. Har ätit säkert 2500 kcl de senaste dagarna. Varför köpte jag hem 2 påsar??? Samtidigt vill jag inte slänga och de är nyttigare än satsumas och sorbet även om de är kalorifattigare.