Autocorrect gick in där! Som @LenaH skrev menade jag självklart recept.Recent?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Autocorrect gick in där! Som @LenaH skrev menade jag självklart recept.Recent?
Jag blev fundersam då jag ju använde ett recept med ägg. Så jag visste redan att det fanns recept med ägg.Autocorrect gick in där! Som @LenaH skrev menade jag självklart recept.
Inget svar på din fråga men problemet med dem är väl att man sen oftast går tillbaks till att äta som innan och då går upp igen.Är det någon som använt såna där färdiga fastepaket med dryck tex ledins el nyform? Tycker ni de är de ok i smak?
Eller så blir du glad och nöjd bara.Det här är orimligt. Jag vägde mig för första gången på mycket länge för bara en vecka sedan. Idag vägde jag mig igen. Tänkte inte göra det men tänkte va fan, och gjorde det ändå. Vågen visade 2 kilo mindre än för en vecka sedan. Mätte mig även runt midjan med måttbandet och där hade jag krympt 3 cm. Orimligt att gå ner så mycket på så kort tid. Är nog bara en naturlig variation. Eller nåt.
Det här är orimligt. Jag vägde mig för första gången på mycket länge för bara en vecka sedan. Idag vägde jag mig igen. Tänkte inte göra det men tänkte va fan, och gjorde det ändå. Vågen visade 2 kilo mindre än för en vecka sedan. Mätte mig även runt midjan med måttbandet och där hade jag krympt 3 cm. Orimligt att gå ner så mycket på så kort tid. Är nog bara en naturlig variation. Eller nåt.
Mina mått har minskat, jag märker det på kläderna. men vikten står still.
Klipper ett litet citat.Liten typ rund "svullnad" uppepå fötterna främst vänster.
Ja alltså det är inte alls mycket på något vid men när man typ "letar" fel osv och ser ja men du vet kanske hur jag menar. Trögt lymfsystem är ju inte alls omöjligt, har ju min häst säger equifysioterapeuten så det är absolut tänkvärt, tackKlipper ett litet citat.
Även om det är så att du lagt på dig extrahull, så kanske det också är så att du har lymfstopp. Det är inte sällan det som gör att man svullnar i ben och fötter. Lymfödem och kanske även lipödem misstas ibland/ofta för övervikt.
Jag har själv en kombination av övervikt, lipödem (lindrigt) och trögt lymfsystem (som inte blivit bättre av ett gäng operationer med ärrvävnad som följd). Jag går till en lymfmassör några gånger om året, det brukar kännas trevligt...
Nog för att det är en tråd för "tjockisar" med tanke på titeln, men jag tänker ändå att det vore lite på sin plats på hur du uttrycker dig?Asså blä...Jag har blitt fet...Så BRED när jag ser mig själv i spegeln från sidan/profil, känner mig som en heffaklump på hästen i hoppsadeln och lixom som att fläsket är ivägen när jag ska ta på strumpor, lixom OVIG. Liten typ rund "svullnad" uppepå fötterna främst vänster..hm...antingen har hjärtat tagit stryk av stress och ångest (kanske har högt blodtryck utan att veta? Hemska tanke) eller så är det pga min vikt...som såklart i förlängningen INTE är positivt för kroppen. Handlar eg inte om DET jag äter, snarare hur MYCKET. Lixom en sak att äta LITE och NJUTA än vräka i sig och inte ens känna smaken typ. Jag vill kunna äta gott men LITEN mängd....,Behövde skriva av mig lite samt hoppa på tråden....
Oj ursäkta, inte meningen alls att beskriva andra så- enbart mig själv och min egen känsla och riktat till mig men du har verkligen en poäng.Nog för att det är en tråd för "tjockisar" med tanke på titeln, men jag tänker ändå att det vore lite på sin plats på hur du uttrycker dig?