Nej det förutsatte jag att spöket inte skulle göra!Spöket ifråga får inte svara på det inlägget, inte heller genom att gilla/ogilla det tack![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det förutsatte jag att spöket inte skulle göra!Spöket ifråga får inte svara på det inlägget, inte heller genom att gilla/ogilla det tack![]()
Bara sa det för säkerhets skullNej det förutsatte jag att spöket inte skulle göra!![]()
Men folk skriver ju så lite! Hade behövts en @Monstermom här!20 minuter kvar. Dags att ta fram popcornen för att följa upplösningen av dagens röstning.![]()
Jag släpper @Gabby_Ossi efter gårdagen. Jag kan inte tro att den ena av två kvarvarande ulvar verkligen lägger en röst på Mirtai i det läget.
Det hade inte alls stuckit ut om hon lagt den på @FiaM så varför riskera att bli ensam kvar i lyan?
Låter som en bra ide, jag behöver något som skingrar mina tankar (och sparar mina naglar...Åskådarna får väl skriva desto mer.![]()
Hjälp vad snabb du är! Något får mig att tro att det är fler än vi som spelar som är spända på resultatet...Röstlista:
18:54 Blacksmithfarm röstar på bollen__
20:13 LenaH röstar på Blacksmithfarm
20:46FiaM röstar på Blacksmithfarm
20:50 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
Blacksmithfarm: 3 röster
Bollen__ : 1 röst.
Hjälp vad snabb du är! Något får mig att tro att det är fler än vi som spelar som är spända på resultatet...![]()