Nej det förutsatte jag att spöket inte skulle göra!Spöket ifråga får inte svara på det inlägget, inte heller genom att gilla/ogilla det tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det förutsatte jag att spöket inte skulle göra!Spöket ifråga får inte svara på det inlägget, inte heller genom att gilla/ogilla det tack
Bara sa det för säkerhets skullNej det förutsatte jag att spöket inte skulle göra!
Men folk skriver ju så lite! Hade behövts en @Monstermom här!20 minuter kvar. Dags att ta fram popcornen för att följa upplösningen av dagens röstning.
Jag släpper @Gabby_Ossi efter gårdagen. Jag kan inte tro att den ena av två kvarvarande ulvar verkligen lägger en röst på Mirtai i det läget.
Det hade inte alls stuckit ut om hon lagt den på @FiaM så varför riskera att bli ensam kvar i lyan?
Låter som en bra ide, jag behöver något som skingrar mina tankar (och sparar mina naglar... )Åskådarna får väl skriva desto mer.
Hjälp vad snabb du är! Något får mig att tro att det är fler än vi som spelar som är spända på resultatet...Röstlista:
18:54 Blacksmithfarm röstar på bollen__
20:13 LenaH röstar på Blacksmithfarm
20:46FiaM röstar på Blacksmithfarm
20:50 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
Blacksmithfarm: 3 röster
Bollen__ : 1 röst.
Hjälp vad snabb du är! Något får mig att tro att det är fler än vi som spelar som är spända på resultatet...