Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag hade missat cirkus inlägg på förmiddagen, det var ju bara två minuter emellan det och mitt inlägg så jag höll på och skrev medans det publicerades. Och direkt efter att jag postat insåg jag att jag var tvungen att rösta direkt också (mitt röstinlägg kom 3 min efter det andra inlägget), och sedan fick jag stänga ner, så jag hann inte läsa de inläggen som kommit upp medans jag höll på att skriva. Sedan hade jag inte lust att ruinera mig på utlandssurf så kunde inte gå in igen förrän jag kom till hotellet, men jag funderade ändå under dagen och började då tänka på möjligheten att Snurris var Scar. Och som sagt, när jag sedan fick tid att läsa ikapp och såg cirkus röstinlägg föll allt på plats! Jag hade skrivit ett något mer innehållsrikt inlägg först men när jag skulle posta så lyckades min telefon trolla bort det på något sätt och då var det bara 5 minuter kvar tills att bussen skulle köra till restaurangen vi skulle äta på så jag var något stressad men var ju tvungen att ha med någon motivering
Angående att jag missade cirkus första inlägg om Snurris/Scar så kommenterade jag det redan här:
Sedan förstår jag inte hur du kan få mitt "vi" från detta inlägget att syfta på lyan?
"Samtidigt håller jag med Blacksmithfarm angående att det känns osannolikt att lyan skulle spela såpass högt med först två röster på Mammas och sedan käka henne. Men samtidigt kan de (=lyan) såklart också tänka att vi (=de goda) borde dra den slutsatsen och få motsatt effekt (= att vi ska tro att både Lobelia och Snurrfian inte skulle kunna vara onda)"
Nähä?! Kan du inte tala om vem som ska bort med så skulle mitt liv bli sååååå mycket lättare!Enkel ekvation för Magnus och Brasse, en ska bort
Hejja goda!
Ok, nu vet hyenan vem som är Simba.Skönt att ha rätt ibland!
Det blev lite nervkittlande där ett tag...
Frågan är då var den sista hyenan gömmer sig? Jag har ju tidigare sagt att jag inte tror att Bsf och Mirtai hänger i lyan ihop och jag tror faktiskt inte att FiaM hänger där heller. Återstår isf Gabby och lite börjar jag faktiskt fundera på bollen...
Vid två tillfällen har hon inte hängt med i lyncher av onda och det stör mig en aning. Jag var en av flera som efter Lobelia-lynchen mer eller mindre godförklarade henne men det kanske var för enkelt?
Den som lever får se imorgon.
Tack själv för att du ställde upp så snabbt!