JajaSå blev du lynchad istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JajaSå blev du lynchad istället
Skulle lilla söta jag vara ond? När jag har försökt spela god som ond så har det slagit fel ut direkt, den här gången spelade jag ond som ond och det gick ändå hyfsat!
Jag har insett efter de senaste lekarna att jag brukar ha en briljant tanke varje lek. Men bara EN. Lite frustrerande.
Jag har försökt vara trevlig och då är jag skum... Det är liksom alltid något som gör att någon hänger upp sig på en... Sen vet jag inte om kommentaren var hånfull, det kändes mest på en hämndröst för så mycket hade du inte på mig ändå men när jag la min röst på dig så fick du åtminstone en anledning att rösta på mig. Att du sen hade rätt är en hel annan sak...När du började bli otrevlig så var det inget snack om i vilket läger du hörde hemma Jag antar att din smått hånfulla kommentar om att jag hämnndröstade var ett sätt att spela ut din roll, men jag upplevde den faktiskt som rätt trist. Jag förväntar mig att även onda är trevliga
Jag har försökt vara trevlig och då är jag skum... Det är liksom alltid något som gör att någon hänger upp sig på en... Sen vet jag inte om kommentaren var hånfull, det kändes mest på en hämndröst för så mycket hade du inte på mig ändå men när jag la min röst på dig så fick du åtminstone en anledning att rösta på mig. Att du sen hade rätt är en hel annan sak...