Ska vi bilda klubb...Tack för en jättebra lek! Jag har nog aldrig känt mig så korkad!
(Det är rätt åt mig! )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska vi bilda klubb...Tack för en jättebra lek! Jag har nog aldrig känt mig så korkad!
(Det är rätt åt mig! )
Ska vi bilda klubb...
Snacka om att slåss i uppförsbacke Jag hoppades att jag skulle bli käkad innan spionen åkte men inte ens det lyckades jag medJag tycker ni var duktiga. Även om jag misstänkte Fia ända fram till igår.
Jäkla spöke jag hade stora funderingar hur jag skulle lyckas få med mig spöket?! Som jag inte ens visste vem det var men antog att det var mammas...och vem skulle jag misstänka av FiaM och G_O? Visste ju att G_O var borgmästare.....GAH. Men jag visste att du var det för sent annars hade jag ÄTIT dig Trodde nämligen det var FiaM som var det. GAH.
Min första lek jag är kvar till slutet wiee!
Jäkla spöke jag hade stora funderingar hur jag skulle lyckas få med mig spöket?! Som jag inte ens visste vem det var men antog att det var mammas...och vem skulle jag misstänka av FiaM och G_O? Visste ju att G_O var borgmästare.....GAH. Men jag visste att du var det för sent annars hade jag ÄTIT dig Trodde nämligen det var FiaM som var det. GAH.
Min första lek jag är kvar till slutet wiee!
Haha, när visste du det då och hur? Eller du menar att du inte visste det förrän det vara bara jag kvar eftersom ni redan försökt käka FiaM?
Jag var bara rädd att ni skulle rösta på varandra och jag skulle bli tvungen att bestämma vilken jag skulle rösta ut. Det var jag ju tvungen att göra nu ändå men nu visste jag ju att även om jag tog fel så hade ju den andra goda tagit fel också
Jag hade till och med en finfin plan att om ni röstade på varandra skulle jag lägga röst på den jag mest trodde i tråden men lägga extrarösten på den andra så att spökrösten blev avgörande
Ja det var nog min orutin som ställde till det där. Trodde att det skulle vara lättare att få med mig FiaM mot Gabby, eftersom Gabby verkade mer misstänksam mot mig. Sen är jag inte så bra på teorier så jag tänkte att det var lättare att ta Gabby som jag redan röstat på två gånger. Och jag trodde inte att extra rösten var kvar. Också hoppades jag ju att jag hade lurat spöket Ville eg rådfråga någon men de va ingen online i lyan då Så kan det gåNyfiken varför du inte försökte få med dig Gabby mot Fia? Du hade väl försökt käka Fia så du visste att Gabby var BM = typ enda chansen att vinna var att rösta på Fia (troligt att BM hade extrarösten kvar + utslagsröst)?
Duktiga mina små hyenor! Jag tänkte att jag försöker mig på en sån glasklar hint att den nästan borde godförklara mig, och det fungerade ändå relativt! @Asko toppenlek!
Din hint var inte driekt diskret. Jag var typ tvärsäker när du lade din röst andra DL.
Trist med min blunder, men jag kunde skrivit exakt samma som god, skallen var liksom inte med mig.