Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör inget!Just det, ville ni ha uppdateringarna i ett eget inlägg såhär efter leken? Kan bli ett lååångt inlägg dock
Tack för en jättebra lek! Jag har nog aldrig känt mig så korkad!Och jag vill tacka er alla! Jag trodde att leken skulle bli kanske lite väl kort, men det drog verkligen ut på tiden och jag fick verkligen provsmaka på att vara LL. Det var jättekul! Jag kan definitivt tänka mig att bli LL igen, planerar nog redan min nästa lek Dvs om ni vill ha mig igen
Och jättestort tack till @Niyama som svarade på alla mina frågor.
Superdupertack till @Artline som fanns där vid vartenda steg på vägen som ett utmärkt bollplank och assistent
Det är alltid bra att rida!Åh ni är för söta @Klara Och @Gabby_Ossi jag mår bra igen just den dagen hade jag fått gå hem från jobb pga ett riktigt psykbryt, aldrig hänt innan så var lite chockad samtidigt.. men nu är jag glad igen. Var i stallet idag och red och sist jag red var typ två år sedan
Som balsam för själen!!Det är alltid bra att rida!
Och jag vill tacka er alla! Jag trodde att leken skulle bli kanske lite väl kort, men det drog verkligen ut på tiden och jag fick verkligen provsmaka på att vara LL. Det var jättekul! Jag kan definitivt tänka mig att bli LL igen, planerar nog redan min nästa lek Dvs om ni vill ha mig igen
Och jättestort tack till @Niyama som svarade på alla mina frågor.
Superdupertack till @Artline som fanns där vid vartenda steg på vägen som ett utmärkt bollplank och assistent