Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kortaste leken sett till hur många DL vi hann med?Mycket rolig lek att följa! Måste ge en eloge till er som skrev sådär lagom mycket, 43 sidor är perfekt för ulvlek.
Men shit vad du lurade mig med bollen!Och så vill jag såklart tacka min fantastiska polare Pumbaa.
Bravo! Jag tror att jag har bara lyckats hålla mig vid liv till slutet i en lek, om jag minns rättJag var Röstfifflartvilling i Monstermoms Discworld-lek
Det gjorde mig faktiskt lite tveksam...Trodde inte det var sant när vi såg vilka som var med i lyan. Samma som förra leken + koppen
@Gabby_Ossi - tufft (och helt rätt uppenbarligen) att spara rösten till när den som mest behövdes!
Säger samma sak här som jag sa i PM:et till er ulvar - jag lovar och svär att jag lottade rollerna! Först använde jag någon hemsida men kändes inte riktigt bra så jag lottade om med papper och penna, och bara så ni vet - @bollen__ blev scar i första lottningen och sedan ulv i den andra lottningenTrodde inte det var sant när vi såg vilka som var med i lyan. Samma som förra leken + koppen
Men shit vad du lurade mig med bollen!
Jag förstår att det inte var avsiktligt men det gjorde ju tyvärr att jag inte följde det spåret redan igår.
Trodde inte det var sant när vi såg vilka som var med i lyan. Samma som förra leken + koppen
Nu kan jag äntligen få fråga dig - varför? Jag tisslade och tasslade med @Artline men vi kunde inte riktigt begripa varför du talade sådär osäkert om bsf?
Det där är en svår avvägning som tvilling, men just i det här fallet när en var bagare så tänkte jag att det inte borde vara lika viktigt att verkligen hålla sig hemliga.Det var verkligen skitsvårt att godförklara henne. Jag kunde ju inte bara säga rakt ut att hon var god. Och jag var ju dessutom 100 på att bollen var god.
Bravo! Jag tror att jag har bara lyckats hålla mig vid liv till slutet i en lek, om jag minns rätt
Det där är en svår avvägning som tvilling, men just i det här fallet när en var bagare så tänkte jag att det inte borde vara lika viktigt att verkligen hålla sig hemliga.
Det är ju bra om goda får en chans att haja vilka som är tvillingar för annars är de ju inte till någon större nytta!
Ledsen att jag tvivlade på dig! Tur att jag har bra lagkamrater...