The Lion King (ulvlek)

*makar plats i soffan och bjuder min polare Pumba på popcorn*
tumblr_lo3h1anY4U1qzlvllo1_500.gif

Det måste vara @bollen__ Jag grundade ju min godförklaring på att Klara hela tiden hållit bollen som god och antog därför att de var tvillingar. Jag hade uppenbarligen fel.

Håller med, jag blev fundersam när hon skrev att hon trodde att du och jag var tvillingar...
Jag tänkte det först men sen när jag tänkte för många varv så tänkte jag att hon säkert skrev så för att inte ulvarna skulle tro att hon var tvilling och blablabla men hur jävla dum är jag?!? :banghead:

Alltså, jag måste snart gå igenom mina egna inlägg för att förstå hur jag tänkt. :arghh:

Gabby känns efter gårdagens röst på Mirtai rätt god. Det hade varit enkelt för henne att lägga den på dig istället. Om inte du är ond förstås. :banghead:

Alltså, jag måste snart gå igenom mina egna inlägg för att förstå hur jag tänkt. :arghh:

Gabby känns efter gårdagens röst på Mirtai rätt god. Det hade varit enkelt för henne att lägga den på dig istället. Om inte du är ond förstås. :banghead:
Jag har egentligen aldrig förstått varför nu sett Gabby som ond och visst är det lätt att godförklara henne efter gårdagens röst, men :Dtänk om det var en alibi-röst trots allt? Om de hade käkat mig i natt hade Gaby förmodligen varit helt godförklarad eftersom hon aldrig röstat på mig. :cautious:
Är du ond? :nailbiting:

Varför var spionen tvungen att bli käkad? Hade vi haft den kvar hade vi ju förhoppningsvis haft en pusselbit till genom henne!:arghh:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 573
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar