Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*makar plats i soffan och bjuder min polare Pumba på popcorn*
Tackar min tvilling för det tappra räddningsförsöketUppdatering
... Hjälper det att säga att det var ett misstag?
Enligt Pumba - nej, han behöver få plåstra om sin rumpa och få sin skalbaggedrink. Iskall tack.
Blacksmithfarm var Pumba (tvilling+bagare)
Felåt.Ah, äntligen kan man koppla av på läktaren
Go goda, nu tar ni den sista hyenan!
Det var det jag trodde med.Det måste vara @bollen__ Jag grundade ju min godförklaring på att Klara hela tiden hållit bollen som god och antog därför att de var tvillingar. Jag hade uppenbarligen fel.
Jag var ju där och petade förut men jag har tänkt för många varv antar jag.Det var det jag trodde med.
Håller med, jag blev fundersam när hon skrev att hon trodde att du och jag var tvillingar...Jag var ju där och petade förut men jag har tänkt för många varv antar jag.
Jag tänkte det först men sen när jag tänkte för många varv så tänkte jag att hon säkert skrev så för att inte ulvarna skulle tro att hon var tvilling och blablabla men hur jävla dum är jag?!?Håller med, jag blev fundersam när hon skrev att hon trodde att du och jag var tvillingar...
Eller så är det du.Det var det jag trodde med.
Jag är vad?Eller så är det du.
Jag har egentligen aldrig förstått varför nu sett Gabby som ond och visst är det lätt att godförklara henne efter gårdagens röst, men tänk om det var en alibi-röst trots allt? Om de hade käkat mig i natt hade Gaby förmodligen varit helt godförklarad eftersom hon aldrig röstat på mig.Alltså, jag måste snart gå igenom mina egna inlägg för att förstå hur jag tänkt.
Gabby känns efter gårdagens röst på Mirtai rätt god. Det hade varit enkelt för henne att lägga den på dig istället. Om inte du är ond förstås.
Varför var spionen tvungen att bli käkad? Hade vi haft den kvar hade vi ju förhoppningsvis haft en pusselbit till genom henne!
Inget ont om @cirkus som är söt som socker men jag hade ju hellre haft en siare va...Varför var spionen tvungen att bli käkad? Hade vi haft den kvar hade vi ju förhoppningsvis haft en pusselbit till genom henne!