Du, jag är inte säker på någonting längre...Är du ond?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du, jag är inte säker på någonting längre...Är du ond?
Inget ont om @cirkus som är söt som socker men jag hade ju hellre haft en siare va...
Ok, till nästa lek får du sluta duscha eller något som gör dig mindre mumsig. I alla fall om vi båda är på den goda sidan!Jag var så attans mumsig
I och för sig, ängeln skulle ju inte heller vara helt fel...Inget ont om @cirkus som är söt som socker men jag hade ju hellre haft en siare va...
Men den vet inte heller något, jag vill ha facit!I och för sig, ängeln skulle ju inte heller vara helt fel...
Ja, tyvärr! Så duschförbudet gäller dig med.Naaaw! jag var också smaskens!
Jag vet, men den kan skydda någon på nätterna och därmed försvåra för den där ... hyenan som vi uppenbarligen inte vet vem det är!Men den vet inte heller något, jag vill ha facit!
Jag lämnar snart walkover. Jag menade verkligen det där med att jag hoppades vara käkad innan vi nådde hit!Jag vet, men den kan skydda någon på nätterna och därmed försvåra för den där ... hyenan som vi uppenbarligen inte vet vem det är!
Det här är inte kul, alls!
Det här är inte kul, alls!
Får du inte , då förlorar ju jag min "tvilling" .Jag lämnar snart walkover. Jag menade verkligen det där med att jag hoppades vara käkad innan vi nådde hit!
Vill du byta plats med mig?Ulvlek är visst kul. Att se er frustration är ännu roligare.
Ok, jag stannar kvar på min post.*host, host*
Du!! Du ligger på minus!Ulvlek är visst kul. Att se er frustration är ännu roligare.
Jepp, väldans mumsigJag var så attans mumsig
Ja!! Jag gillart!Jag har en idé! Alla som är kvar röstar på sig själv så får spöket bestämma, för vi har ju uppenbarligen ingen koll
Så länge ni har teorier till era egna röster så ...Jag har en idé! Alla som är kvar röstar på sig själv så får spöket bestämma, för vi har ju uppenbarligen ingen koll