Fast det gjorde den ju? Avgjorde alltså.Fast rösten avgjorde ju inget tänker jag. Då är det mer misstänkt att lägga den andra och tredje rösten som ju gjorde att det drog iväg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det gjorde den ju? Avgjorde alltså.Fast rösten avgjorde ju inget tänker jag. Då är det mer misstänkt att lägga den andra och tredje rösten som ju gjorde att det drog iväg.
Varför är FiaM det logiska valet?
Vet inte om hon kan ha avvaktat min röst? Jag var ju rätt tydlig med att jag velade mellan henne och snurrfian.
Fast vad skulle det spela för roll? FiaM borde ändå vara det logiska valet för Lobelia kan man tänka.
Tänkte för att rädda sig själv. Men jag tyckte själv att det lät konstigt i när jag tryckt på svara och läste vad jag skrivit. Behöver inte alla vara det logiska valet.
Se mitt svar till Mirtai.På vilket sätt är det det logiska valet menar du?
Fast det gjorde den ju? Avgjorde alltså.
Ja, hon kunde väl lika gärna valt någon annan med två röster, så logiskt förstår inte jag heller!På vilket sätt är det det logiska valet menar du?
Hon hade ju precis lika gärna kunnat rösta på en av de andra som har 2 röster?
Se mitt svar till Mirtai.
Fast det fanns ju flera kvar att rösta så det var ju inte givet. Jag skulle inte spelat så som ulv men åas har jag ju deklarerat att jag inte är någon mästarulv heller.Klara la den fjärde rösten. G_O har två röster och Mammas två röster så Lilltess hade ju åkt även om Klara valt någon annan än Lilltess (förutom G_O och Mammas då)
... Försöker någon muta moder natur?Äsch - är du helt säker på det?
Mutor någon....
Jag undrade hur du tänkte runt Lobelia och när jag ifrågasatte vad du tänkte så passade du på att slänga in en teori om mig, skulle jag bara ha låtit det passera när jag inte förstod hur du tänkte? Om du hade varit tydligare så hade du istället kunnat få mig att rösta på Lobelia, nu fick du mig misstänksam på vad du egentligen ville få fram, det var väldigt rörigt...Nu kommer jag att låta tjatig , men om jag lever imorgon (äsch, tar det nu) så kommer jag fråga @Snurrfian varför hon inte kommit med några egna teorier, ja annat än den mot mig, och varför hon var så snabb på att reagera på mitt teoriinlägg om Lobelia. Och om hon gladdes åt att jag röstade på henne istället för Lobelia? Man kan nästan tro det med tanke på hennes hånskrattande kommentar där hon påstod att jag hämndröstade.
Jag undrade hur du tänkte runt Lobelia och när jag ifrågasatte vad du tänkte så passade du på att slänga in en teori om mig, skulle jag bara ha låtit det passera när jag inte förstod hur du tänkte? Om du hade varit tydligare så hade du istället kunnat få mig att rösta på Lobelia, nu fick du mig misstänksam på vad du egentligen ville få fram, det var väldigt rörigt...