Idag undrar jag om det ens blir några inlägg? Nu har @quarter4ever dött och då tar väl vi andra lite välförtjänt semester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni har ju GA kvar, hon är nästan ikapp migIdag undrar jag om det ens blir några inlägg? Nu har @quarter4ever dött och då tar väl vi andra lite välförtjänt semester?
Till skillnad från dig är hon inte vaken alla dygnets timmar. Typ nu!Ni har ju GA kvar, hon är nästan ikapp mig
cowboysare är alltid på sin vakt att svinga lassotTill skillnad från dig är hon inte vaken alla dygnets timmar. Typ nu!
Till skillnad från dig är hon inte vaken alla dygnets timmar. Typ nu!
Jag var helt enkelt inte inne förrän strax innan. Försökte läsa ikapp men kom fram till att ingenting ni skrev skulle ändra min uppfattning att nästa ulv att få ut var Klara. Nu var det ju många av er andra som förstod att det var något lurt med Bollen. Det blev ju jättebra att få ut spelledaren men ingenting som ändrar min uppfattning om att Klara är en ulv som behöver fås ut ur leken.det lutar åt Klara för mig med, tittar också på Hjartagnas röst idag som läggs när det ser ut att vara kört för Klara, ser onekligen ut som ett försök att alibirösta för att verka god
Och ibland är det som du tror är en ulv bara en enkel god!Jag tror faktiskt inte att det är svårare än att @Klara faktiskt biktade sig och att lyan såg att det var uppenbart eftersom cirkus inte röstade på henne. Hjartagna lyfte biktteorin för att bli godförklarad själv.
Ibland är det så enkelt att om det ser ut som en ulv så är det en ulv.
I dl igår kväll så röstar min huvudkandidat som ulv på mig och strax därefter följer spelledaren efter. Ingen annan som ser det uppenbara försöket att få fler att haka på och rösta ut mig?Den korrekta listan, väl?
DL 5
19:42 glömmerallt röstar på Klara
20:20 Mirtai röstar på Klara
20:56 Lobelia röstar på Klara
21:05 Klara röstar på Hjartagna
21:09 bollen_ röstar på Hjartagna
21:12 LenaH röstar på Klara
21:14 Hjartagna röstar på Klara
21:17 glömmerallt ändrar röst till bollen_
21:17 quarter4ever röstar på bollen_
21:20 Mirtai ändrar röst till bollen_
21:22 Lobelia röstar på bollen_
21:24 Klara ändrar röst till bollen__
Klara: 2
Hjartagna: 1
bollen__: 5
Är det då inte ett ypperligt alibi av en ond GA att rösta ut den misstänkta spelledaren?Veligheten nu kan bero på att GA vill rädda sitt skinn och ulvarnas chans, om ingen ond åker så blir läget jobbigt för GA
Ja, det är det, men det är ypperligt för en god GA att göra det samma.Är det då inte ett ypperligt alibi av en ond GA att rösta ut den misstänkta spelledaren?
kan hon väcka döda?Istället för att uppdatera på toaletten så lämnar jag över ansvaret till @Myrten ikväll.
Så alla eventuella mutor sker till henne
Det har inte hänt något det senaste dygnet som gör att jag ändrat uppfattning och jag tror fortfarande att Klara är ulv. Jag baserar det både beroende på hur hon spelat, men främst för att jag tror att hon biktat sig. Cirkus kan mycket väl ha valt att knappt nämna Klara för att inte gå över gränsen. Att hon inte röstade på Klara i lynchen när Hon åkte tycker jag är svar nog tillsammans med tidigare hintar om att det skett en bikt.
Hjartagna röstar på Klara
Är Cirkus toalett trasig?Istället för att uppdatera på toaletten så lämnar jag över ansvaret till @Myrten ikväll.
Så alla eventuella mutor sker till henne
Fast det är ett litet konstigt uttalande? Byborna är de som kan få spioninfo för den goda sidan i denna leken och vi är redan av med 2 av dem Nu misstänker jag att det finns iaf 1 (kanske 2) kvar, och jag hoppas att nån av dem kan förmedla någon information under dagen.
Då får jag nog gå tillbaka och läsa för det med spioninfo har jag missat. Och då stämmer ju inte mitt uttalande.