The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte , jag fattar inte vad du syftar på så jag undrade för att kunna kolla upp så jag har ingen aning.

Kan du utveckla vad det handlar om?
jag syftade på om bollen__ kunde ha siat Bsf första natten ( den första gången hon kunde ha använt en förmåga)
Lobelia anser dock att det är uteslutet, (får kolla upp varför, och vad som annars kan ha använts första natten) alt annan som blivit siad

Tack Q även om jag hittade det själv, sönt att få inhela listan med tider
dagens dl
19:42 glömmerallt röstar på Klara
20:20 Mirtai röstar på Klara
20:56 Lobelia röstar på Klara
21:05 Klara röstar på Hjartagna
21:09 bollen_ röstar på Hjartagna
21:12 LenaH röstar på Klara
21:14 Hjartagna röstar på Klara
21:17 glömmerallt ändrar röst till bollen_
21:17 quarter4ever röstar på bollen_
21:20 Mirtai ändrar röst till bollen_
21:22 Lobelia röstar på bollen_
21:24 Klara ändrar röst till bollen__

Bollens röst tyder väl på att hon trodde klara var ond? Och hon borde ju haft lite koll så det ökar ju mina misstankar mot klara igen.

jag syftade på om bollen__ kunde ha siat Bsf första natten ( den första gången hon kunde ha använt en förmåga)
Lobelia anser dock att det är uteslutet, (får kolla upp varför, och vad som annars kan ha använts första natten) alt annan som blivit siad

Aha ska försöka kolla upp det sedan.

Med tanke på de bakom kulliserna snack jag haft med bollen både som ulvar tillsammans och så höll vi ju i en lek ihop hade jag snarare spontat gissat på att hon skulle tagit spioninfon första natten men det är ju ganska vilt gissande:p

Senast ändrad:
Om jag inte blir kvar till imorgon vill jag ha det sagt att jag tycker det ska röstas på antingen klara eller hjartagna.

Ska försöka teoria lite mer senare men ifall jag inte orkar det så vill jag ha det sagt.

Aha ska försöka kolla upp det sedan.

Med tanke på de bakom kulliserna snack jag haft med bollen både som ulvar tillsamman och så häll vi ju i en lek ihop hade jag snarare spontat gissat på att hon skulle tagit spioninfon första natten men det är ju ganska vilt gissande:p
det kan mycket väl vara så och att det är det Lobelia menar

det lutar åt Klara för mig med, tittar också på Hjartagnas röst idag som läggs när det ser ut att vara kört för Klara, ser onekligen ut som ett försök att alibirösta för att verka god

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 903
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 529
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 630
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar