Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad skumt...det måste vara en hint på att du drar dig tillbaks till lyan och slickar dina sår.Jag ska i alla fall ta min onda hals och mossiga skalle och uppsöka min säng. Natti natti!
Du höll ju mig som ond för det, delvis åtminstone.Övertolkade tror jag inte jag gjorde(jag påverkades nog dessutom nästan mer än Q innan du uppmärksammade mig på målbålgetings grejen höll jag det tom som möjligt att hon siat bollen)? Jag misstänkte henne ju genom hela leken men som sagt hon själv var inte lika skum och jag misstänkte därför andra mer.(främst klara)
Fy vad skumt...det måste vara en hint på att du drar dig tillbaks till lyan och slickar dina sår.
Det var nog kvällens skummast uttalande. Ga har ägnat ett par timmar på att få mig att misstänka Klara mer.
jag grunnar fortfarande på den bikt jag ändå tycker mig se att cirkus blivit utsatt förJag vet inte hur jag ska rösta. Jag har precis kommit hem efter att ha hämtat min katt som jag skrev om vid 17-riden
Jag har en ny kattunge som alla andra fyrbenta helst vill utplåna så jag kommer att få lägga en inte så genomtänkt röst för att ta hand om min lilla kisse.
Jag har faktiskt inte släppt de som röstade på q i första lynch jag.
Att följa q idag verkar ju populärt, synd bara att hon röstar på mig - jag vet att hon inte har siat mig och det tyckre jag att hon är tydlig med - däremot så kommer det klargöras endel om jag försvinner, nämligen de som följer henne innehåller nog ett gäng glada ulvar som tycker det är mumma som det lutar nu.
Jag tror att en av de som röstat på q är ulv och jag tror att minst en av de som röstat på mig är ulv.
Det gör att min röst hamnar på Lobelia idag. Jag tycker att hon går på lite väl hårt om att man inte fick tycka att q är en skicklig spelare, klart att det skaver att q är godförklarad för den som är ulv.Och såklart att de vill ha ut mig också - ulvarna
cirkus röstar på Lobelia
Jag kan tänka er båda i lyan på en eller annan grund, men båda.....nej aldrig. Då har ni spelat hejdlöst korkat och vågat.Ja jag jobbade på rätt envist där mellan anklagelserna mot dig
Sen skulle väl min röst dag tre tala mot det också.
Jag kan förstå att det finns misstankar mot mig som jag snurrat in mig i en del saker men jag och klara? Nä då förstår jag inte hur folk tänker.
Du höll ju mig som ond för det, delvis åtminstone.
och så fall tror jag bollen__ siade bsf
Jag har spekulerat i sian tidigare, när vi inte visste vem onda fen var och jag tror inte att det var bollen_och så fall tror jag bollen__ siade bsf
jag grunnar fortfarande på den bikt jag ändå tycker mig se att cirkus blivit utsatt för
Det var inte bollen__ som biktade sig(hon var ond fe)
Det kan mycket väl ha varit Bsf, Cirkus pekar ju med hela handen på att det bör vara en som röstat på mig samt minst en som röstat på henne? se fetningen
Jag röstade på cirkus vilka mer gjorde det?
måste kolla....
Jag är typ beredd att skriva min röst på dig nu om du inte gör avbön och pudlar.
bollen__ misstänkte jag för att hon var så följsam på bsf, det var det jag satte henne som misstänkt fe på( tror dessutom att jag skrev det?)
Jag skrev det i ett annat inlägg.Här hade jag ju hoppats att du skulle förklara varför du tycker jag har så fel...
Det har jag troligen, jag är typ sämst på att lista ut folks roller.
Ta det som ett tecken på min paranoia när det kommer till GA. Upplever liksom inte att det finns något hon inte skulle göra för att gynna sin egen sida och jag är livrädd att hon (igen) ska lura häcken av mig.
Jag tror jag vet vad du har för roll, du spelar likadant som senast du hade den!Här hade jag ju hoppats att du skulle förklara varför du tycker jag har så fel...
Det har jag troligen, jag är typ sämst på att lista ut folks roller.
Ta det som ett tecken på min paranoia när det kommer till GA. Upplever liksom inte att det finns något hon inte skulle göra för att gynna sin egen sida och jag är livrädd att hon (igen) ska lura häcken av mig.
Det var därför jag misstänkte henne också. Lyan måste ha fattat vem hon var antar jag?