The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror fortfarande på både Klara och Hjartagna i lyan även om det låter otroligt.

Jag gillar ju den tanken eftersom jag har en god roll till mirtai som skulle passa men jag har fortfarande väldigt svårt att få ihop det. varför i hela friden skulle då hjartagna tjata så mycket om att klara skulle biktat sig? Jag får nog ta och gå igenom en del igen och tänka igenom det här ordentligt.

För övrigt var det riktigt skönt att bli av med feen så vi slipper hyssen.

Att bollen var ond fee passar bäst med mitt andra pussel därför har mina misstankar mot lobelia och klara minskat om än inte helt försvunnit.

Jag gillar ju den tanken eftersom jag har en god roll till mirtai som skulle passa men jag har fortfarande väldigt svårt att få ihop det. varför i hela friden skulle då hjartagna tjata så mycket om att klara skulle biktat sig? Jag får nog ta och gå igenom en del igen och tänka igenom det här ordentligt.

Att bollen var ond fee passar bäst med mitt andra pussel därför har mina misstankar mot lobelia och klara minskat om än inte helt försvunnit.

Men om då Hjartagna sitter i lyan, är det med Klara? För du skriver att misstankarna mot henne minskat

Jag måste sätta mig och plöja igenom leken igen men det är nånting...

Vem skulle det annars vara? @Mirtai har en annan roll för mig också. @Lobelia har jag haft en tanke om roll för länge för hon har hintat om det på ett sätt som iofs inte är likt henne men jag har också gjort det med fiorollen så...

Men om då Hjartagna sitter i lyan, är det med Klara? För du skriver att misstankarna mot henne minskat

Alltså enligt mitt senaste pussel(se inlägg i slutet av röstningen) så skulle det vara du ;)

Men santidigt vill jag ha in dig på en god roll så jag är lite förrvirrad och behöver tänka mer.

Ja, det där gav ju mig ett svar i alla fall. bollen__ passade inte in i mitt pussel på annat sätt än som ond. Nu är frågan vem jag ska placera brevid Hjartagna i lyan. Uteslutningsmetoden ger Mirtai, men jag känner mig lite osäker där.

Jag måste sätta mig och plöja igenom leken igen men det är nånting...

Vem skulle det annars vara? @Mirtai har en annan roll för mig också. @Lobelia har jag haft en tanke om roll för länge för hon har hintat om det på ett sätt som iofs inte är likt henne men jag har också gjort det med fiorollen så...

Ja alltså jag vill ju ha mirtai som god men jag har svårt att passa ihop två av de andra i lyan, det är alltid något som skaver.

Ska kika på det du säger om lobelia vore bra att få en roll på henne .(och jo det är noterat ;))

Och min lya just nu ger mig Klara och GA, baserat på eftersnacket efter kvällens lynch.

Klara har jag ju haft som misstänkt innan men GA:s ändring känns som en möjligt försök att dels rädda Klara men även godförklara sig själv. Att offra feen är ju
bättre än att en ulv ska dö.

Ja jag blev ju misstänksam redan första dagen pga rösten på koppen, men sen blev hon ju lite mer oskum ett tag och både q och lobelia(som jag då trodde var god) tyckte det ju talade till hennes fördel så släppte det lite.
Jag tror du övertolkade det jag hade på bollen, jag gick igenom leken bakifrån, folk hade 10-15 inlägg. Det enda jag hittade på bollen var en röstning som gjorde det mer troligt som god än ond. Jag skrev det tydligt. Jag trodde folk skulle värdera det för vad det var och kolla röstningen och avgöra själv.

Och min lya just nu ger mig Klara och GA, baserat på eftersnacket efter kvällens lynch.

Klara har jag ju haft som misstänkt innan men GA:s ändring känns som en möjligt försök att dels rädda Klara men även godförklara sig själv. Att offra feen är ju
bättre än att en ulv ska dö.
Hur lyckas du få Klara och GA i lyan tillsammans?

Jag tror du övertolkade det jag hade på bollen, jag gick igenom leken bakifrån, folk hade 10-15 inlägg. Det enda jag hittade på bollen var en röstning som gjorde det mer troligt som god än ond. Jag skrev det tydligt. Jag trodde folk skulle värdera det för vad det var och kolla röstningen och avgöra själv.

Övertolkade tror jag inte jag gjorde(jag påverkades nog dessutom nästan mer än Q innan du uppmärksammade mig på målbålgetings grejen höll jag det tom som möjligt att hon siat bollen)? Jag misstänkte henne ju genom hela leken men som sagt hon själv var inte lika skum och jag misstänkte därför andra mer.(främst klara)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 640
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar