The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mirtai ändrar röst till Bollen__

Eftersom jag tycker det är viktigt att hållamihop rösterna och när Q som jag är säker på röstar på Bollen gör jag det med.

Dessutom funderar jag fortfarande över konversationen mellan Bollen och BSF rörande mig

Jag är mycket skeptisk till att cirkus biktat Klara, det är för otydligt för mig, men jag har svårt att förklara agerandet annars.

Jag tror inte någon ond kommer med idén om bikt, risken att det slår tillbaks på dem själva är för stor.

Bsf kan mycket väl vara biktad (har inte tid att kolla om hintar) Cirkus har skrivit om henne åtminstone.

Bollen måste jag se vidare på, det enda jag ar som gott på henne är DL 1 röstningen, vad säger du om den förresten?

Alltså OM klara är god så tror jag hon har rätt att cirkus ville hinta till henne om att hon var på rätt spår. Det skulle också förklara varför cirkus inte ville rösta på klara! :idea: klara behövde ju vara kvar för att fortsätta på spåret mot bsf!

Nu gör ni det jobbigt men jag följer efter,

Lobelia röstar på bollen__ om man bortser från Cirkus lynch som kan indikera på Klara så har Cirkus teroiat om bollen__ vilket är min stor tveksamhet när det gäller Klara så har bollen varit anonym, inte presterat något särskilt i leken och mest glidit med.

DL 5
19:42 glömmerallt röstar på Klara
20:20 Mirtai röstar på Klara
20:56 Lobelia röstar på Klara
21:05 Klara röstar på Hjartagna
21:09 bollen_ röstar på Hjartagna
21:12 LenaH röstar på Klara
21:14 Hjartagna röstar på Klara
21:17 glömmerallt ändrar röst till bollen_
21:17 quarter4ever röstar på bollen_
21:20 Mirtai ändrar röst till bollen_
21:22 Lobelia röstar på bollen_

Klara: 3
Hjartagna: 2
bollen_: 4

Klara ändrar röst till bollen__

för att jag tror att hon är ond då hon inte teoriat som hon brukar göra när hon är god. Och för att rädda mig själv.

Du räkna båda lobelias röster så jag ändrade det @Blacksmithfarm

19:42 glömmerallt röstar på Klara
20:20 Mirtai röstar på Klara
20:56 Lobelia röstar på Klara
21:05 Klara röstar på Hjartagna
21:09 bollen_ röstar på Hjartagna
21:12 LenaH röstar på Klara
21:14 Hjartagna röstar på Klara
21:17 glömmerallt ändrar röst till bollen_
21:17 quarter4ever röstar på bollen_
21:20 Mirtai ändrar röst till bollen_
21:22 Lobelia röstar på bollen_
21. 24 Klara röstar på bollen__

Klara: 2
Hjartagna: 1
bollen__: 4

la till klaras röst

Nu gör ni det jobbigt men jag följer efter,

Lobelia röstar på bollen__ om man bortser från Cirkus lynch som kan indikera på Klara så har Cirkus teroiat om bollen__ vilket är min stor tveksamhet när det gäller Klara så har bollen varit anonym, inte presterat något särskilt i leken och mest glidit med.

Lobelia ändrar röst till på bollen__

Ska det vara

Alltså OM klara är god så tror jag hon har rätt att cirkus ville hinta till henne om att hon var på rätt spår. Det skulle också förklara varför cirkus inte ville rösta på klara! :idea: klara behövde ju vara kvar för att fortsätta på spåret mot bsf!
En sak till, cirkus kan ju teortiskt ha missat att hon hade chansen, du röstade typ sista sekund.

Jag bryr mig faktiskt inte om att byta åt något håll, jag har inte teoriat om bollen tidigare och min röst behövs inte för att samla.
Om någon vill hålla det mot mig så skiter jag i det! :p

Fast det är 3 minuter kvar så skulle det verka bli en kupp så är jag beredd... :devil:

Skulle bollen__visa sig vara god nu, så är jag oerhört misstänksam mot GA!
Och är det så så hoppas jag att det INTE är 3 ulvar kvar för då är leken slut.....
:nailbiting:

Nånting skaver. Jag kan inte sätta fingret på det.
Grejen är dock att i mitt ena pussel så sitter både Hjartagna och Klara i lyan men jag är inte säker på fén. Det kan vara du.
Jag har också Ga som möjlig fe, en del av våra mellanhavande är inte utklarade.

Jag bryr mig faktiskt inte om att byta åt något håll, jag har inte teoriat om bollen tidigare och min röst behövs inte för att samla.

Fast det är 3 minuter kvar så skulle det verka bli en kupp så är jag beredd... :devil:
jag är med också!!

Nånting skaver. Jag kan inte sätta fingret på det.
Grejen är dock att i mitt ena pussel så sitter både Hjartagna och Klara i lyan men jag är inte säker på fén. Det kan vara du.

Jag har ångest de luxe runt GA! Tycker hon känns vettig men jag vet faktiskt inte!

Jag tror faktiskt på dig ;), nästan, mer än GA åtminstone ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 297
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 731
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka