Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill byta till Hjartagna hellre.Vad tror du om mitt andra pussel lena?
Jag har för övrigt bytt till bolllen.
(jag börjar också bli mycket tveksam till om en ond @Klara skulle teoria och lägga ner så mycket energi på att resonera om andra istället för att försöka försvara sig/ge upp)
Jag är mycket skeptisk till att cirkus biktat Klara, det är för otydligt för mig, men jag har svårt att förklara agerandet annars.
Jag tror inte någon ond kommer med idén om bikt, risken att det slår tillbaks på dem själva är för stor.
Bsf kan mycket väl vara biktad (har inte tid att kolla om hintar) Cirkus har skrivit om henne åtminstone.
Bollen måste jag se vidare på, det enda jag ar som gott på henne är DL 1 röstningen, vad säger du om den förresten?
Jag vill byta till Hjartagna hellre.
Nu gör ni det jobbigt men jag följer efter,
Lobelia röstar på bollen__ om man bortser från Cirkus lynch som kan indikera på Klara så har Cirkus teroiat om bollen__ vilket är min stor tveksamhet när det gäller Klara så har bollen varit anonym, inte presterat något särskilt i leken och mest glidit med.
Nånting skaver. Jag kan inte sätta fingret på det.Varför?
Jag tycker risken att hon är bybo är lite väl stor
En sak till, cirkus kan ju teortiskt ha missat att hon hade chansen, du röstade typ sista sekund.Alltså OM klara är god så tror jag hon har rätt att cirkus ville hinta till henne om att hon var på rätt spår. Det skulle också förklara varför cirkus inte ville rösta på klara!klara behövde ju vara kvar för att fortsätta på spåret mot bsf!
Jag har också Ga som möjlig fe, en del av våra mellanhavande är inte utklarade.Nånting skaver. Jag kan inte sätta fingret på det.
Grejen är dock att i mitt ena pussel så sitter både Hjartagna och Klara i lyan men jag är inte säker på fén. Det kan vara du.
jag är med också!!Jag bryr mig faktiskt inte om att byta åt något håll, jag har inte teoriat om bollen tidigare och min röst behövs inte för att samla.
Om någon vill hålla det mot mig så skiter jag i det!
Fast det är 3 minuter kvar så skulle det verka bli en kupp så är jag beredd...![]()
Jag står kvar vid Klara. Jag litar inte så hårt på GA.Skulle bollen__visa sig vara god nu, så är jag oerhört misstänksam mot GA!
Och är det så så hoppas jag att det INTE är 3 ulvar kvar för då är leken slut.....
![]()
Nånting skaver. Jag kan inte sätta fingret på det.
Grejen är dock att i mitt ena pussel så sitter både Hjartagna och Klara i lyan men jag är inte säker på fén. Det kan vara du.
Men ändå följer du henne?Jag har också Ga som möjlig fe, en del av våra mellanhavande är inte utklarade.
Jag tror faktiskt på digJag bryr mig faktiskt inte om att byta åt något håll, jag har inte teoriat om bollen tidigare och min röst behövs inte för att samla.
Om någon vill hålla det mot mig så skiter jag i det!
Fast det är 3 minuter kvar så skulle det verka bli en kupp så är jag beredd...![]()
Jag står kvar vid Klara. Jag litar inte så hårt på GA.