Jag tror jag vet vad du har för roll, du spelar likadant som senast du hade den!
Men hallå så där får du inte säga det passar inte med mittt pussel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag vet vad du har för roll, du spelar likadant som senast du hade den!
Men hallå så där får du inte säga det passar inte med mittt pussel
fast just lyan bör ju vetat vem som biktade, hängde inte riktigt med på hur du menade?Jag tror faktiskt inte att det är svårare än att @Klara faktiskt biktade sig och att lyan såg att det var uppenbart eftersom cirkus inte röstade på henne. Hjartagna lyfte biktteorin för att bli godförklarad själv.
Ibland är det så enkelt att om det ser ut som en ulv så är det en ulv.
Jag tror faktiskt inte att det är svårare än att @Klara faktiskt biktade sig och att lyan såg att det var uppenbart eftersom cirkus inte röstade på henne. Hjartagna lyfte biktteorin för att bli godförklarad själv.
Men vad du krånglar till det! Räcker det inte med att jag säger att vi ska lyncha Klara och Hjartagna?Jag skulle iof kuna byta plats på er för jag har tänkt lite mirtai som alternativ till dig när det gäller den roll jag tror du har och vid närmare eftertanke skulle du nog passa på den jag ville ha mirtai på...
Jag tror faktiskt inte att det är svårare än att @Klara faktiskt biktade sig och att lyan såg att det var uppenbart eftersom cirkus inte röstade på henne. Hjartagna lyfte biktteorin för att bli godförklarad själv.
Ja? Klart de vet?fast just lyan bör ju vetat vem som biktade, hängde inte riktigt med på hur du menade?
fast just lyan bör ju vetat vem som biktade, hängde inte riktigt med på hur du menade?
Men vad du krånglar till det! Räcker det inte med att jag säger att vi ska lyncha Klara och Hjartagna?
okJag har spekulerat i sian tidigare, när vi inte visste vem onda fen var och jag tror inte att det var bollen_
edit BSF menar jag givetvis, jag behöver verkligen sova.
första natten måste det bli väl?Vilken natt?
Jag tror att du tänkt rätt roll på mig och att jag förvirrade dig, vi tänker på olika lekar.Nä Dessutom känns det sädär om jag litat på dig för att jag tror du haft roll x och du sedan visar dig ha någon annan roll även om jag samtidigt har haft mirtai som möjlig kandidat där också.
Men ju mer jag tänker på det ju mer passar den där tvärtom teroin in men jag antar att vi får ta det snaacket när leken är slut.
/rolllistnörden
Jag tror att du tänkt rätt roll på mig och att jag förvirrade dig, vi tänker på olika lekar.
Nej det har jag inte.
första natten måste det bli väl?