The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror faktiskt inte att det är svårare än att @Klara faktiskt biktade sig och att lyan såg att det var uppenbart eftersom cirkus inte röstade på henne. Hjartagna lyfte biktteorin för att bli godförklarad själv.

Ibland är det så enkelt att om det ser ut som en ulv så är det en ulv.

Jag tror faktiskt inte att det är svårare än att @Klara faktiskt biktade sig och att lyan såg att det var uppenbart eftersom cirkus inte röstade på henne. Hjartagna lyfte biktteorin för att bli godförklarad själv.

fast just lyan bör ju vetat vem som biktade, hängde inte riktigt med på hur du menade?

Ja det är ju möjligt förstås och det passar som dagt bättre in i pusslet.

Jag skulle iof kuna byta plats på er för jag har tänkt lite mirtai som alternativ till dig när det gäller den roll jag tror du har och vid närmare eftertanke skulle du nog passa på den jag ville ha mirtai på...
Men vad du krånglar till det! Räcker det inte med att jag säger att vi ska lyncha Klara och Hjartagna? :angel:

Ja, det är en teori som känns väldigt vettig

Min egen erfarenhet från lyan säger mig att man tror att man är avslöjad mycket tidigare än vad man är det.

Min erfarenhet som god är att man överskattar lyans förslagenhet.

Keep it simple, folks.

Men vad du krånglar till det! Räcker det inte med att jag säger att vi ska lyncha Klara och Hjartagna? :angel:

:p Dessutom känns det sädär om jag litat på dig för att jag tror du haft roll x och du sedan visar dig ha någon annan roll:rofl: även om jag samtidigt har haft mirtai som möjlig kandidat där också.

Men ju mer jag tänker på det ju mer passar den där tvärtom teroin in men jag antar att vi får ta det snaacket när leken är slut.

/rolllistnörden :p

:p Dessutom känns det sädär om jag litat på dig för att jag tror du haft roll x och du sedan visar dig ha någon annan roll:rofl: även om jag samtidigt har haft mirtai som möjlig kandidat där också.

Men ju mer jag tänker på det ju mer passar den där tvärtom teroin in men jag antar att vi får ta det snaacket när leken är slut.

/rolllistnörden :p
Jag tror att du tänkt rätt roll på mig och att jag förvirrade dig, vi tänker på olika lekar. :)

Jag tror att du tänkt rätt roll på mig och att jag förvirrade dig, vi tänker på olika lekar. :)

Nu blir jag än mer förrvirad :rofl: Kan nog inteutveckla mer utan att riskera hint. Jag tror du har en annan roll på mirtai än mig.

Jag tror att jag till leken är slut nöjer mig med att tro att ni båda är goda. ;)

dagens dl
19:42 glömmerallt röstar på Klara
20:20 Mirtai röstar på Klara
20:56 Lobelia röstar på Klara
21:05 Klara röstar på Hjartagna
21:09 bollen_ röstar på Hjartagna
21:12 LenaH röstar på Klara
21:14 Hjartagna röstar på Klara
21:17 glömmerallt ändrar röst till bollen_
21:17 quarter4ever röstar på bollen_
21:20 Mirtai ändrar röst till bollen_
21:22 Lobelia röstar på bollen_
21:24 Klara ändrar röst till bollen__

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 903
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 529
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 630
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar