Ah, det slipper jag för jag har bara insläpp och hos oss fyller morgonen.och att fylla vattenkaret till hästarna funkar utmärkt att hålla koll på leken på telefonen samtidigt
eller hur @Habina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, det slipper jag för jag har bara insläpp och hos oss fyller morgonen.och att fylla vattenkaret till hästarna funkar utmärkt att hålla koll på leken på telefonen samtidigt
eller hur @Habina
Just det! Var det inte någon som hade en teori om var på anmälningslistan man skulle stå för att bli ond/god?
Hon skulle dessutom upp jättetidigt skrev hon typ vid 1 och tror att hon inte gav sig förrens närmare 3-tiden, bra att komma ihåg inför framtiden...Har @Lobelia somnat? Jag såg allt att ni höll henne uppe jättesent igår, bara det tyckte jag talade för hennes godhet, en ond Lobelia hade inte offrat sin nattsömn!
Jaha! Det är därför jag är så tänker så långsamt, jag har ingen häst längre!Mockning är annars suveränt för klurande.
du kan få komma till mig i sommar och mocka ur lösdriften?Jaha! Det är därför jag är så tänker så långsamt, jag har ingen häst längre!
det var värst . ligger du före i tiden månne?Nu när vi ändå är inne på temat insåg jag redan 2006 eller 20007 att tandläkarbesök blir något mindre obehagliga om en är upptagen med ulvlekstankar.
Bara ett litet tips om det är fler som ogillar tandläkarbesök
Jamen självklart?Jaha! Det är därför jag är så tänker så långsamt, jag har ingen häst längre!
Mm tror jag fortsätter va långsamdu kan få komma till mig i sommar och mocka ur lösdriften?
Borde kunna ge tankekraft för ett helt år eller så
Jaha! Det är därför jag är så tänker så långsamt, jag har ingen häst längre!
Mm tror jag fortsätter va långsam
Var inte det bara en motivering till att rösta på Lobelia? hon är ju den enda som röstat på er båda tvåjag grunnar fortfarande på den bikt jag ändå tycker mig se att cirkus blivit utsatt för
Det var inte bollen__ som biktade sig(hon var ond fe)
Det kan mycket väl ha varit Bsf, Cirkus pekar ju med hela handen på att det bör vara en som röstat på mig samt minst en som röstat på henne? se fetningen
Jag röstade på cirkus vilka mer gjorde det?
måste kolla....
Jag somnade tillsammans med sonen 21.30 och öppnade inte telefonen igen när jag vaknade till någon timme senare uta gjorde mig bara i ordning för att kunna fortsätta sova. Vad jag vet så sitter jag inte i någon lya, men det kanske finns en tvist om att stoppa in en ovetande god i lyan för bättre odds?Dessutom är det liiiite noterbart att ingen av dem bemöter det?
Sitter de i lyan och planerar käk?
Ja ganska väntat ändå.Hon hade sprungit väldigt fort de senaste dagarna. Ingen hade en chans att ta henne. Men det gjorde att hon på nätterna var helt slut. Men ingen skulle väl döda någon i sömnen? eller?
Quarter4ever var rävflickan/den listiga
Nästa DL 21:30