The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har @Lobelia somnat? Jag såg allt att ni höll henne uppe jättesent igår, bara det tyckte jag talade för hennes godhet, en ond Lobelia hade inte offrat sin nattsömn! :angel:
Hon skulle dessutom upp jättetidigt skrev hon typ vid 1 och tror att hon inte gav sig förrens närmare 3-tiden, bra att komma ihåg inför framtiden...:angel:

nåväl jag ska gå och sova, ikväll tror jag inte att det är så mycket mer att bena ut faktiskt
så får vi se om någon ryker imorgon bitti eller inte
natti natti :love:

Läser igenom det ni avhandlat under natten och inser att vi är tillbaka på ruta ett. :arghh:

Jag går tillbaka och kikar på lynchen mot cirkus. När slutsignalen går står det fem röster på cirkus och fyra på mig. Det har debatterats och stötts och blötts varför cirkus inte ändrade rösten till mig för att rädda sig själv. Men ingen har funderat över varför inte jag ändrade rösten? :confused: Om jag satt i lyan och hade biktat mig, hade inte då jag vetat om att Q's röst inte skulle räknas? Varför skulle jag förlita mig på lottning när jag inte behövde? Jag ändrade inte min röst eftersom det inte såg ut att behövas och för att jag egentligen inte ville rösta på cirkus eftersom jag trodde att hon hade en viktig god roll.

jag grunnar fortfarande på den bikt jag ändå tycker mig se att cirkus blivit utsatt för
Det var inte bollen__ som biktade sig(hon var ond fe)
Det kan mycket väl ha varit Bsf, Cirkus pekar ju med hela handen på att det bör vara en som röstat på mig samt minst en som röstat på henne? se fetningen
Jag röstade på cirkus vilka mer gjorde det?
måste kolla....
Var inte det bara en motivering till att rösta på Lobelia? hon är ju den enda som röstat på er båda två

Dessutom är det liiiite noterbart att ingen av dem bemöter det?
Sitter de i lyan och planerar käk? :angel:
Jag somnade tillsammans med sonen 21.30 och öppnade inte telefonen igen när jag vaknade till någon timme senare uta gjorde mig bara i ordning för att kunna fortsätta sova. Vad jag vet så sitter jag inte i någon lya, men det kanske finns en tvist om att stoppa in en ovetande god i lyan för bättre odds?

Hon hade sprungit väldigt fort de senaste dagarna. Ingen hade en chans att ta henne. Men det gjorde att hon på nätterna var helt slut. Men ingen skulle väl döda någon i sömnen? eller?

Quarter4ever var rävflickan/den listiga

Nästa DL 21:30

Hon hade sprungit väldigt fort de senaste dagarna. Ingen hade en chans att ta henne. Men det gjorde att hon på nätterna var helt slut. Men ingen skulle väl döda någon i sömnen? eller?

Quarter4ever var rävflickan/den listiga

Nästa DL 21:30
Ja ganska väntat ändå.
Heja goda- ni fixar det här!

Ähm, ni har rätt, det blev inte mycket sömn igår, jag blev så frustrerad av att GA till synes trodde jag satt i lyan för att jag försvade en av mina huvudmisstänkta och en som jag haft mycket svagt åt det goda hållet och sedan viftade bort det faktum att jag varnat för getingarna, den enda anledning hon angav för att hålla någon annan som god.

Hade hon presenterat det som att det var hennes nuvarande teori eller nått så hade jag inte brytt mig så värst. Hon lyckades verkligen lura mog att tro att är ond där.

Qs resonemang brydde jag mig inte nämnvärt om, jag tror inte ens jag orkade läsa alla inlägg om min ondhet där, skriver någon mycket kan man alltid hitta saket som går att tolka som ondhet och jag hade ju retat Q för hennes kaxsighet ;) så hon ville nog att jag skulle vara hårig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 464
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 976
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10