Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh det där var ju en fin liten munsbit!Jag börjar luta att Hjartanga är ulv, här kommer ett replikskifte:
Jag ser det som en indicie att Lilltess/Hjartanga inte har koll på sin rollen bybo. Skulle hon vara bybo så borde hon också veta att hon skulle få spioninfo eller kanske redan fått den och här blir lyan i så fall upplyst om det om de inte redan visste. I och för sig kan man missa rollbeskrivningen men jag ser det som troligare att någon med en annan roll missat det.
Det kan ha varit i hopp om att få ut en god som Hjartanga informerade om bikten som en del har spekulerat i.
Jag tror jag går på hjärtat, visst kan hon ha missat, men normalt gör man det främs med andra roller.Åh det där var ju en fin liten munsbit!
För min del spelar det ingen roll vem jag röstar på ikväll, @Klara eller @Hjartagna så vad tycker du?
Jag tror jag går på hjärtat, visst kan hon ha missat, men normalt gör man det främs med andra roller.
Jag tyckte du bestämde jättebra igår!Jag är här, men jag tycker någon annan kan bestämma vem vi tar idag.
@Myrten - jag bjuder på lunch på Belmont Park om du ser till att leken tar slut ikväll?
Om Klara är ond så kan hon också vilja gå i spetsen för att försöka övertyga om sin godhet.
Stackars @Hjartagna som får äta upp (haha) Lilltess kommentar dag 1!Jag tror jag går på hjärtat, visst kan hon ha missat, men normalt gör man det främs med andra roller.
Jag satte mig för att gå igenom leken och hitta något, fick napp direktStackars @Hjartagna som får äta upp (haha) Lilltess kommentar dag 1!
Ja, tror detNär pratade hjärtat först om bikt? visst var det efter lynchningen av Cirkus?