The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag börjar luta att Hjartanga är ulv, här kommer ett replikskifte:

Jag ser det som en indicie att Lilltess/Hjartanga inte har koll på sin rollen bybo. Skulle hon vara bybo så borde hon också veta att hon skulle få spioninfo eller kanske redan fått den och här blir lyan i så fall upplyst om det om de inte redan visste. I och för sig kan man missa rollbeskrivningen men jag ser det som troligare att någon med en annan roll missat det.

Det kan ha varit i hopp om att få ut en god som Hjartanga informerade om bikten som en del har spekulerat i.
Åh det där var ju en fin liten munsbit!

För min del spelar det ingen roll vem jag röstar på ikväll, @Klara eller @Hjartagna så vad tycker du?

LenaH röstar på Hjartagna

för att jag tror att hon gjorde ett försök att godförklara sig genom att ta upp ulvkollegan Klaras bikt. Lobelias fynd bland Lilltess' inlägg är garnering på tårtan.

Lobelia röstar på Hjartanga, jag tror inte hon är en god som missat sin egen roll utan en ond som missat byborollens spioninfo och sedan utnyttjade den för att sprida de

Mirtai röstar på Hjartagna

Eftersom jag tycker det som @Lobelia tar upp är ett väldigt intressant inlägg och att scenariot med en ev bikt kan ha varit ett sätt att skaffa alibi

DL 6
17:34 Klara röstar på Hjartagna
19:25 Hjartagna röstar på Klara
21:16 LenaH röstar på Hjartagna
21:18 Lobelia röstar på Hjartagna
21:19 Mirtai röstar på Hjartagna

Hjartagna: 4
Klara: 1

jag gör så där som jag normalt ogillar och följer strömmen

glömmerallt röstar på Hjartagna Dels pga vad övriga nämnt plus att hon var med och röstade ut cirkus och det är rimligt att det var någon ulv inblandad där och då tror jag på hjartagna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 975
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar