Kom igen, spill it!Men Klara, jag är inte säker på din Ulvighet, jag har en annan möjlig kandidat så tala gärna om för oss vem den sista ulven är eller varför du inte är det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom igen, spill it!Men Klara, jag är inte säker på din Ulvighet, jag har en annan möjlig kandidat så tala gärna om för oss vem den sista ulven är eller varför du inte är det
UPPDATERING!
- Och nu kära tittare är det dags för kvällens sändning från The Hunger Games! Ja jag vet att...
BZZZKRASCHT! *Myrornas krig*
När bilden återvänder är det Veckans brott och det är stört omöjligt att zappa tillbaka till The Hunger Games.
- Du Leif, det förvånade mig att du är en stor fan av The Hunger Games. Berätta!
- Ja, jag brukar ju roa mig med att sitta och gissa på vilka karriäristerna är. Nu har jag plitat ner ett namn här och lagt i ett kuvert.
- Visst är det så att tittarna fick hjälpa till?
- Nja, de fick gissa de också. Men vi tyckte faktiskt lika den här gången.
- Så svaret är?
- Hjartagna var ulv. Inte så svårt...
- Ja, kära tittare vi förstår att ni gläds åt detta. Och för er som följer The Hunger Games är natt-DL kl 09.45!
(Ja, jag har noll-koll på The Hunger Games!)
Det är enkelt att svara på det, det vore klart misstänkt , många ulvar skulle inte gjort det och chansat på röstningen. GAs röst kom också väldigt sent så efter det fanns ingen tid.Jag är inte säker på vem som är den sista ulven. Det är någon som dolt det jäkligt väl. Jag kan hitta tecken hos er alla fyra (nu räknar jag inte med Hjartagna), men det kan ju knappast vara så.
Jag undrar tex fortfarande varför jag som ulv, som uppenbarligen skulle vetat om att q's röst i lynchen mot cirkus inte räknades, inte ändrade min röst till cirkus?
Det är enkelt att svara på det, det vore klart misstänkt , många ulvar skulle inte gjort det och chansat på röstningen. GAs röst kom också väldigt sent så efter det fanns ingen tid.
Det kan bara en ond vetaNja, jag kan nog lova att jag som ond skulle ha försökt rädda kvar mig själv där.
Nja, jag står nog fast vid mina tankar. @Mirtai spelar som när hon är god utan info och alla goda som är kvar är ju ganska infolösa förutom enstaka spionrader och de kan ju vara rätt värdelösa.Jag är osäker på om Klara är ulv eller inte, Jag tänker titta på främst Mirtai. Hennes försök att placera Klara och GA i lyan tillsammans känns skumt.
Hjärtat kan ha velat misstänkliggöra en god, det känns väldigt suspekt med Klara i lyan nu.
Det är enkelt att svara på det, det vore klart misstänkt , många ulvar skulle inte gjort det och chansat på röstningen. GAs röst kom också väldigt sent så efter det fanns ingen tid.
Jag kommer som sagt kolla upp det, biktinfon från Hjärtat kan både ha använts för att misstänkliggöra en god och skaffa alibi till en ond. Jag är osäker.Nja, jag står nog fast vid mina tankar. @Mirtai spelar som när hon är god utan info och alla goda som är kvar är ju ganska infolösa förutom enstaka spionrader och de kan ju vara rätt värdelösa.
Ungefär vad jag konstaterat. Det känns inte sannolikt.prick på deadline faktiskt så att @Klara försöker motivera att hon är god med att hon borde ändrat om honvar ulv köper jag inte av den anledningen.
Jag är osäker på om Klara är ulv eller inte, Jag tänker titta på främst Mirtai. Hennes försök att placera Klara och GA i lyan tillsammans känns skumt.
Hjärtat kan ha velat misstänkliggöra en god, det känns väldigt suspekt med Klara i lyan nu.
Nåja, jag ska kolla upp ändå även om jag misstänker vad ni syftar på.@Mirtai och jag är lite övernojjiga med varandra ibland
Jag kan hålla med dig om att det på ett vis pasar mycket bättre med hjartagna och mirtai i lyan än H och klara men Mirtai passar också bättre in på en god roll, Mycket bättre.
Sen är jag ganska övertygad om att en ond Mirtai hade försökt få mer misstankar riktade mot migm när jag är god och hon ond så brukar hon hitta något att vända mot mig
Nåja, jag ska kolla upp ändå även om jag misstänker vad ni syftar på.
JeppOm det är så att @Klara biktat sig blir hjartagnas agerande ganska logiskt.. För då räknade de nog klara som avslöjad och körd(Som @LenaH var inne på så tror lyan ibland att det är kört innan det är det)och då kan de ha velat skapa alibi.
Och det som pekar på att klara är biktad har jag dragit tillräckligt va?
Nja, jag står nog fast vid mina tankar. @Mirtai spelar som när hon är god utan info och alla goda som är kvar är ju ganska infolösa förutom enstaka spionrader och de kan ju vara rätt värdelösa.
Jepp
Stackars Klara kämpar så tappert så jag vill ge henne en chans
Min var ännu lite hopplösare, hur visar man att någon som läst något faktiskt har drömt när ens ulvkompisar dessutom bestämmer sig för att äta upp personen så det blir mycket uppenbartJa hon spelar verkligen beundransvärt om jag har rätt i att hon är ond, och iof om hon är god också.
Jag tycker @Klara s situation påminner mycket om hur din såg ut i Harry Potter-leken ständigt misstänkt men det är hela tiden någon annan som blir ut röstad.