The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min var ännu lite hopplösare, hur visar man att någon som läst något faktiskt har drömt när ens ulvkompisar dessutom bestämmer sig för att äta upp personen så det blir mycket uppenbart ;)
Ffa som den som verkligen såg det inte vågade skriva set själv utan skickade fram sin tvilling! :rofl:

Hon hade hållit sig lite i bakgrunden. Hon hade varit duktig på att gömma sig. Det hade inte blivit mycket mat det senaste så när hon ser en limpa några meter framför sig så kan hon inte låta bli att rusa dit. Vad hon inte vet är att det är en fälla.

Vi hör ett kanonskott

Glömmerallt var bybo

Idag hoppas jag verkligen att leken tar slut och jag tänker göra mitt bästa för att den ska det.

LenaH röstar på Klara

av den enkla anledningen att cirkus mottog en bikt från henne och därför var tvingad att lägga sin röst på någon annan i DL3 istället för att rädda sig.

Jag kör på LenaH:s linje. Eftersom GA nu är garanterat god vågar jag faktiskt lita på hennes tankar ;)

Mirtai röstar på Klara

Eftersom jag tror att Hjartagna och Klara satt i lyan ihop och skapade ett försök till alibi för Hjartagna med en bikt från Klara och Hjartagnas försök att påpeka det väldigt noga

Jag hakar väl på då.

Klara röstar på Mirtai

För att hon under hela leken hållit låg profil utan att bidra speciellt mycket och lagt enkla röster på "rätt" ställen hela tiden. Jag tror att hon är hjärnan bakom planen att få mig misstänkt. Hon var också snabb med att försöka peta in glömmerallt i lyan med mig när misstankarna började vända mot Hjartagna.

Lika bra att få röstningen gjord. Mirtai kom med den mycket konstiga idén att placera Klara och GA i lyan tillsammans, jag tror inte en ulv kunnat komma på något så pass osannolikt eller om denne gjort det fått klart för sig missen av sina kompisar i Lyan innan det postats. Förutom detta har jag genom hela leken hakat upp mig på röstmotiveringen dag1 och så var det det här med lynchningen när Cirkus dog och varför cirkus inte försökte rädda sig, GA övertygade mig om att det var möjligt och med de svaga indicier som fanns så bör hon ha vetat mer, exv genom spioninforaden så...

Lobelia röstar på Klara.

I nästan hela sitt liv hade han sett fram emot att vara med i spelet. Han såg fram emot att ta hem segern och äran. Men det hade inte gått som hade tänkt på. En efter en av hans vänner hade dött. Leken hade förändrat honom.

Så han gjorde inget motstånd när de andra kom.

tumblr_m9aq21f10n1qfvbw2o1_r2_250.gif

Klara var ulv

Efter catos död så dödsvägrade de andra. De ville inte döda. Ledningen gjorde allt för att någon av dem skulle dö men de kämpade på. Till slut blev president snow sjukt trött på de andra så han transportera dem långt långt bort i ödemarken. Där han aldrig skulle få se dem igen. Men där levde de lyckliga i alla sina dar utan att känna sig styrda av president snow och de kunde lägga hungerspelet bakom sig.

Grattis goda

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 974
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar