The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det behövdes ju inte jag blev ju så nesligt lynchad.

Synd att jag hade sån tidsbrist den kvällen annars hade jag tagit upp atacken på q4 så att mina kamrater åtminstone hade fattat att jag inte var siad ond.

Plus att jag hade kunnat rikta nån liten diskret misstanke på Klara....

Försökte du hinta om att klara var ulv, eller såg jag hintar där det inte fanns? Jag brukar ju ha en tedens att göra det. :p

Jag tycker det är lyckat när spionrader kommer till bybor!
Det är inte första leken det är så och jag gillart

Jag också, och jag gillar att det bara var en rad, det kräver så mycket mer klurande för att få användning av informationen då. :)

Raderna jag fick var , om någon är nyfiken(fritt ur minnet och inte alla tema namn)

Efter natt 1: Mentor gissar på Gabby som kattniss

natt3 Ängeln skyddar Lena

Natt 5 Mentorn skyddar sig själv

Den sista var inte lika användbar som de andra men den stärkte min tanke om att @Mirtai var mentorn.

Vi trodde ju som sagt att du ev. Hint de till oss om att du var SL. ..

Näe, SÅ tydlig hade jag inte varit O_o

Och hurru, jag HADE rätt i att du var ulv ;)

Jag hade ju hoppats på att Klara skulle fortsätta rösta på Lobelia för då hade jag varit helt säker på dig som ulv, men nu var hon ju smartare än så. (det var vad jag väntade på är jag skrev att jag väntade på input...)

Näe, SÅ tydlig hade jag inte varit O_o

Och hurru, jag HADE rätt i att du var ulv ;)

Jag hade ju hoppats på att Klara skulle fortsätta rösta på Lobelia för då hade jag varit helt säker på dig som ulv, men nu var hon ju smartare än så. (det var vad jag väntade på är jag skrev att jag väntade på input...)

jaja...
ta det som en komplimang; )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 974
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar