Nästan, men bara nästan lika bra som att skicka en sia till en ulv första dagen när man är brevis
Eller ett beskydd för all del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästan, men bara nästan lika bra som att skicka en sia till en ulv första dagen när man är brevis
Ska du säga
Om du inte redan inset det så kanske du förstår nu varför jag drog upp och pladdrade så mycket om den där gissningen Jag ville ju göra något av infon jag fick
Sedan kom GA () och ändrade röst med i slutet så det faktiskt gick som jag tänkte mig till slut även om det satt hårt inne.....
Tack, jag märkte det...@LenaH, vet du hur ofta vi ville käka dig?
Vi trodde ju du ar ängel som fio där ett tag...
Det var så himla tydligt att du var god utan info, du spelar helt annorlunda då!Och jag försökte göra samma sak
Och det spelade verkligen ingen roll att jag gissade på G_O, hade aldrig fått det rätt ändå! Är totalt värdelös på att lista ut folks roller
ok antar att ni fortfarande är nyfikna hur i all sin dar jag tänkte första och andra dagen?
Som nog alla räknat ut gick jag ju in för att bli utröstad direkt i första lynch, helt udda - i vanliga fall är det ju det sista man vill
Jag försökte på alla sätt och vis vara så skum att jag skulle få alla efter mig, det gick.....sådär!
Så bestämde mig för det mest idiotsäkra sättet att verka skum på- att trassla in sig i rollberäkningar om hur många som sitter i lyan.Och det gav ju nån röst iaf bsf ( som därmed hamnade på min obslista. då hon var tidig med den) sedan kom Lobelia, sedan kom ingenting.... ingenting... och ingenting.....
framåt kl 21 första DL börja jag bli desperat:
"
nu får de ju fokusera på det jag tänkte mig- rösta på mig för FAN!!!
de är ju helt ofokuserade!!!
" skickade jag till LL i frustration
följa av detta efter cirkus kommit med sitt inlägg:
"tårarna sprutar- dumma cirkus!!!!!!!
(gillar henne ändå)
det här gå åt pipsvängen!!!!
hmmmm vad ska jag skriva för att alla ska vända sig mot mig
"
fick sen en snilleblixt (tyckte jag då)
"ha jag använde samma motivering som fio NU borde jag väl verka väldigt ulvig ändå!!!
vad ska en stackars flicka egentligen göra..."
kl 21.22, 8 min innan Deadline
"KOM igen nu då!!!!!
Stånga mig!!!!!
*tjuren ferdinand*
GÖÖÖÖR nånting!!!!!"
följt v en lättnadens
"ha det gick ju att gööööra nåt
koppen är ökänd för att hämndrösta"
däremot var jag ju övertygad om att koppen var god, men det var det enda sättet jag kunde få iaf en röst till snabbt, även om det då verkade bli lottning. Därför ändrade jag snabbt tillbaka till Klara, för det var henne jag vill få ut helst ( den andra jag tänkt mig var Lilltess)
Sedan kom GA () och ändrade röst med i slutet så det faktiskt gick som jag tänkte mig till slut även om det satt hårt inne.....
Tack, jag märkte det...
du var jätteduktig!Hoppsan hejsan! Vad roligt att vi vann! Jag sammanfattar min första lek som rolig men tidskrävande. Tyckte det var extra roligt att några av er trodde att jag hade hjälp fast jag klarade mig själv hihi. Kommer avvakta lite med att leka igen då det är slutspurt på jobbet innan sommarlovet. Jobba heltid, ha häst, sova dåligt och leka var lite mer än min hjärna klarade av tror jag. Tack för en bra lek i övrigt.
@glömmerallt - jag är ledsen att jag inte skyddade dig i natt, jag lottade mellan dig och mig och lotten föll på mig. @Lobelia och @Mirtai var det ju ingen risk att de skulle bli käkade men jag trodde de skulle ta sista chansen att få ut ängeln.
tur det att det inte fått dig att lägga av iaf,Men som utomstående betraktare, @quarter4ever du behöver tänka över hur du spelar, det är sån uppenbar skillnad på när du är ond eller god. Jag tänkte redan vid dl1 att är Q ond i det här spelet så ska jag aldrig spela ulvspel igen. Men nu får jag lov att fortsätta...
ok antar att ni fortfarande är nyfikna hur i all sin dar jag tänkte första och andra dagen?
Som nog alla räknat ut gick jag ju in för att bli utröstad direkt i första lynch, helt udda - i vanliga fall är det ju det sista man vill
Jag försökte på alla sätt och vis vara så skum att jag skulle få alla efter mig, det gick.....sådär!
Så bestämde mig för det mest idiotsäkra sättet att verka skum på- att trassla in sig i rollberäkningar om hur många som sitter i lyan.Och det gav ju nån röst iaf bsf ( som därmed hamnade på min obslista. då hon var tidig med den) sedan kom Lobelia, sedan kom ingenting.... ingenting... och ingenting.....
framåt kl 21 första DL börja jag bli desperat:
"
nu får de ju fokusera på det jag tänkte mig- rösta på mig för FAN!!!
de är ju helt ofokuserade!!!
" skickade jag till LL i frustration
följa av detta efter cirkus kommit med sitt inlägg:
"tårarna sprutar- dumma cirkus!!!!!!!
(gillar henne ändå)
det här gå åt pipsvängen!!!!
hmmmm vad ska jag skriva för att alla ska vända sig mot mig
"
fick sen en snilleblixt (tyckte jag då)
"ha jag använde samma motivering som fio NU borde jag väl verka väldigt ulvig ändå!!!
vad ska en stackars flicka egentligen göra..."
kl 21.22, 8 min innan Deadline
"KOM igen nu då!!!!!
Stånga mig!!!!!
*tjuren ferdinand*
GÖÖÖÖR nånting!!!!!"
följt v en lättnadens
"ha det gick ju att gööööra nåt
koppen är ökänd för att hämndrösta"
däremot var jag ju övertygad om att koppen var god, men det var det enda sättet jag kunde få iaf en röst till snabbt, även om det då verkade bli lottning. Därför ändrade jag snabbt tillbaka till Klara, för det var henne jag vill få ut helst ( den andra jag tänkt mig var Lilltess)
nåja det hade varit en bonus i det hela, jag förlitade mig på @Koppen som jag visste troligt skulle göra det , och så hade jag en förhoppning att GA skulle röständra i sista minuten, för det visste jag att hon kunde göraOm du trodde att jag skulle hämndrösta gick du bet. Det är en princip jag har.
tur det att det inte fått dig att lägga av iaf,
nåväl du får ge mig lite mer spelvana så får vi se om jag kan maskera mig bättre
nåja det hade varit en bonus i det hela, jag förlitade mig på @Koppen som jag visste troligt skulle göra det , och så hade jag en förhoppning att GA skulle röständra i sista minuten, för det visste jag att hon kunde göra
jag noterade att du skrev att du undrade om jag ville bli misstänkt med flit. så därför hoppades jag att du listat ut min roll, sedan blev jag väldigt spooky kring dig senare och det var ju inte bara jag som blev det (GA också) så leden för värsta korsförhöret med tortyrliknande metoder ( utebliven sömn )Jag röstade på dig för att du var den enda som jag kunde komma med någon motivering om så tidigt, sedan var jag upptagen och kunde inte ändra. Tänkte väl lite att du verkade vara desperat att bli utröstad.
hm vadå för kompensation?Och så kan du lära dig att vara lite mer diskret med dina hintar. Men lyan fick fin kompensation för att du hintade sönder getingattacken.
jag noterade att du skrev att du undrade om jag ville bli misstänkt med flit. så därför hoppades jag att du listat ut min roll, sedan blev jag väldigt spooky kring dig senare och det var ju inte bara jag som blev det (GA också) så leden för värsta korsförhöret med tortyrliknande metoder ( utebliven sömn )
jag har redan dränkt mig i badkaret och pudlat så hoppas jag är förlåten?