The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
just det innan jag glömmer bort det försökte hinta så mycket jag kunde att jag blivit trollad ,men vet inte om det framgick?
Jag skrev ju flera inlägg om att trollning borde kommit efter sia/ spionrad?

• Gilla
Reactions: fio
just det innan jag glömmer bort det försökte hinta så mycket jag kunde att jag blivit trollad ,men vet inte om det framgick?
Jag skrev ju flera inlägg om att trollning borde kommit efter sia/ spionrad?
Hehe, jag såg det....men det hade jag ingen lust att prata om :angel: försökte ju få dig att inte tro att jag var ond fe längre :angel:

Hehe, jag såg det....men det hade jag ingen lust att prata om :angel: försökte ju få dig att inte tro att jag var ond fe längre :angel:
ja min första reaktion var "YEZ!!" men sedan slog det mig att den "riktiga" onda fen mycket väl kunde trollat mig så för att misstänka dig :idea: så det var därför jag blev lite osäker där ett tag om dig....

äh jag orkar inte försöka förklara hur jag tänkte där med att cirkus syning skulle ge "nycklar" etc
men jag tycker nog ändå att det gav det jag tänkte mig till slut (dvs vilka som var onda resp goda)
förlåt @cirkus att jag lite medvetet offrade dig. :(
Försökte tänka utanför boxen, det blev nog lite fel
hemskt ledsen alla goda, jag gjorde så gott jag kunde...
btw så är jag jätteledsen över att jag upplevs som kaxig, tro mig var ett helgon etc eller vad jag nu tyckt mig sett här och där, att det kanske upplevts som?
Tro mig det är det sista jag tror.
Jag tog ut svängarna lite denna gången iom att jag blev så godförklarad direkt, så passade på att skriva sånt man inte vågar annars, jag tänkte mig att det kunde ge resultat
Jag blir så oerhört glad över om ens någon tror att jag duger något till just nu, men samtidigt jätteledsen över att upplevas som jobbig, jag tar åt mig, och har normalt en stor portion självdistans och kan ta det med humor, men just nu så är det för mycket som händer i mitt liv så kan inte låta bli att bli berörd och ledsen
Jag har nu tänkt på detta inlägget i en timme minst, och menar inget illa mot någon, men är såpass ledsen att jag ändå måste uttrycka det på något sätt.
Men det är ju bara kul att du är kaxig, ta det inte negativt :)

ja min första reaktion var "YEZ!!" men sedan slog det mig att den "riktiga" onda fen mycket väl kunde trollat mig så för att misstänka dig :idea: så det var därför jag blev lite osäker där ett tag om dig....
Ja, jag trodde inte riktigt att du skulle gå på det men var tvungen att göra ett försök iallafall :angel:

jag hade kollat innan med LL, om min första kommentar att den var ok, sedan blev jag lite frustrerad över att ingen verkade se den (utom Lobelia då , fast ganska sent, vilket fick mig att tro att hon var ond fe och sett getingattacken)
@fio hade fattat att något var på gång, hon trodde iofs att du var trollad på nåt sätt men hon sa det till mig när hon lämnade över.
Jag hann dock inte räkna ut precis hur förrän senare.

@fio hade fattat att något var på gång, hon trodde iofs att du var trollad på nåt sätt men hon sa det till mig när hon lämnade över.
Jag hann dock inte räkna ut precis hur förrän senare.
ja jag hann och se det, varför tror du jag var noga med att påpeka att fio (aka LenaH2) fått plus i kanten?

Det var ju lite typiskt att du och jag skulle hamna i lynch mot varandra. :p
Tycker du var jätteduktig! Vi i lyan var övertygade om att du var bybo som fått spioninfo när du var så säker på att jag hade biktat mig. :up: Så säker att meddelandet om att vi ville käka dig blev Village People, YMCA. Men lätt modifierad text. :laugh:
Jag får ju så sällan chansen. :p Sist var Ivanhoe. Och den leken var ju lite... speciell. Särskilt som det var en av mina första lekar. Trodde aldrig jag skulle hämta mig efter den. :laugh:

Hahaha :p För övrigt låter det ju vääldigt roligt att vara i lyan. Får hålla tummarna att jag blir ond nästa gång :D

Nä, jag tyckte redan att det var skittaskigt att käka mig så tidigt efter förra leken när jag blev siad ond av en känd siare första natten... Och var tvingen att vara kvar flera dagar till... :mad:

:p

Som sagt, du får sluta vara så god när du är god. Det var ju bara därför vi käkade dig. :devil:

Och kanske lite som hämnd för att jag blev käk först i HP. :o:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 974
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar