The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som sagt, du får sluta vara så god när du är god. Det var ju bara därför vi käkade dig. :devil:

Och kanske lite som hämnd för att jag blev käk först i HP. :o:love:
Haha, vi tog ju dig för att du varit kvar länge i de senaste två lekarna. :D

Jag vet, det där är mitt dilemma när jag är ond - jag är inte hälften så bra på att spela god när jag är ond. :banghead:

I HP-leken hade jag värsta planen (efter lite coachning av @Myrten ) men då blev jag ju siad med en gång.

Ärligt talat struntade jag fullkomligt i vad du skrev i dina anklagelser, jag orkade inte ens läsa de långa linläggen. Det var så uppenbart att du började misstänka mig för att jag retade dig :p

Några tortyrliknade metoder märkte jag inte av :devil: du har inte rätta knycken där.
Nu uppmärksammade jag vad du egentligen skrev :p
Nästa gång sätter jag på dig en repgrimma och tvingar dig att lyda istället:devil:O_o

Haha, vi tog ju dig för att du varit kvar länge i de senaste två lekarna. :D

Jag vet, det där är mitt dilemma när jag är ond - jag är inte hälften så bra på att spela god när jag är ond. :banghead:

I HP-leken hade jag värsta planen (efter lite coachning av @Myrten ) men då blev jag ju siad med en gång.

Jag såg den här leken som ett experiment. Jag hade ju ingen aning om ifall jag kunde spela ond. :p Nu lär det ju dröja ett halvår till nästa gång. :angel:

Jag såg den här leken som ett experiment. Jag hade ju ingen aning om ifall jag kunde spela ond. :p Nu lär det ju dröja ett halvår till nästa gång. :angel:
Ja eller redan i nästa lek. ;)
Det dröjde lääänge innan jag fick spela ond och jag har nog bara varit det en 4 gånger tror jag. :)

Nu vet ni ju redan att jag var ulv, så nu blir jag kanske inte misstänkt för att jag ska sova. :D

God natt på er och återigen, tack för en kul lek!

Phu, tack alla för leken, även om jag inte fick vara med så länge denna gången :cautious:
Tur att man hade lyan då i alla fall! :D Var riktigt roligt att vara ulv, hade dock varit lite roligare kanske om man inte blivit siad första dagen utan hade fått prova att luras lite i alla fall ;)

Och för övrigt hade jag inte en tanke på att luras eller något alls när jag skrev första inlägget om det nu var det q reagerade på, jag hade skrivit exakt samma som god också. Jag tyckte Katniss-rollen var knepig och jag tror fortfarande inte jag fattat till 100% vad som hade gällt vid andra scenarion än det som blev :p

Phu, tack alla för leken, även om jag inte fick vara med så länge denna gången :cautious:
Tur att man hade lyan då i alla fall! :D Var riktigt roligt att vara ulv, hade dock varit lite roligare kanske om man inte blivit siad första dagen utan hade fått prova att luras lite i alla fall ;)

Och för övrigt hade jag inte en tanke på att luras eller något alls när jag skrev första inlägget om det nu var det q reagerade på, jag hade skrivit exakt samma som god också. Jag tyckte Katniss-rollen var knepig och jag tror fortfarande inte jag fattat till 100% vad som hade gällt vid andra scenarion än det som blev :p
Otur att jag reagerade på den då:p

Fast det var faktiskt det andra du skrev som fick mig att reagera ;) allt jag velat fråga om är redan besvarat och det enda som varit uppe då var onda fen och om den var okänd för lyan och vice värsta. Jag trodde ju att du var ond fe om något :p men blev lika glad över att du var ulv :D. Väldigt nöjd personligen över att mina sior resulterade i två ulvar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 974
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar