jag såg att mentorn @Mirtai iaf hade exakt samma tanke som mig där, dock trodde jag ju ända in i det sista att @glömmerallt var mentorn då hon uppmärksammade Katniss-"hinten" från Gabby_OssiSom sagt, flera låtar på dig.
Jag återkommer snart med sammanställning på använda och tilltänkta låtar
Jodå, det framgick minsann
Nu var det länge sedan jag var ond, och jag har heller aldrig vad jag minns blivit siad när jag var ond. Så jag var lite xtra frustrerad på dig där ett tag.
Speciellt eftersom jag faktiskt inte låtsats vara Peeta m.m.
I princip allt jag bemötte i din teori mot mig var faktiskt sådant som inte alls var planerat.
Jag tyckte ju att det inlägget med teiroerna gjorde det glasklart vem du tänkte rösta på
Men det var kul att försöka försvara sig utan att sätta kollegor i klistret...
Sedan är det klart att man trycker hårt på det man kan hitta i inläggen för att bevisa något om någon man siat, jag var faktiskt mest misstänksam för detta med din tidiga röst på mig i första DL, det var något jag väntade mig av en ulv att göra (iaf tidigt) , sedan var det bollen__s följsamhet med dig i misstankarna om cirkus samt misstankarna om mirtai som verkligen fick mina ögon att hamna på dig.
Hur som jag velade mellan att sia dig, Lobelia, GA och Klara den natten och bad LL om en lottovinst , typ, för att få sia alla....
Du var nog den jag tyckte verkade mest säker vara ond, och tyckte att det bästa vore att få med alla i en utröstning på en ond, men ville ju också vara helt säker där!