Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den från 2000...Åh, filmen? Länge sen jag såg den, däremot kör jag musiken från originaluppsättningen i bilen då och då.
den såg jag härom dagenOch Hair!!!!
Finns det en film från 2000? Jag har bara sett den från typ 1971.Ja den från 2000...
Ja den med fred johansson som pilateFinns det en film från 2000? Jag har bara sett den från typ 1971.
edit: 1973.
Jag gillar nog originalalbumet med Ian Gillan (från Deep Purple) som Jesus bäst. Och Murray Head som Judas är fantastisk!Ja den med fred johansson som pilate
I Malmö då?Jesus Christ Superstar- ska absolut med på litstan!
Och the Phantom of the Opera!!!!
( som gjord för omvandlingar - hu)
starlight express också underbar
mamma mia- icke att förglömma, kan vara det roligaste jag sett i musikalväg i London
även om det starkaste nog varit kristina från duvemåla såg den sista föreställningen av den med alla orginalartisterna- otroligt starkt!
vad det gäller Krisina från Duvemåla:I Malmö då?
är du Björn Ranelid "in disguised"Å herrrrrrrrrreguuud
Du glömde (sic!)...Å herregud
Då såg du inte ens originaluppsättningen, den sattes först upp i Malmövad det gäller Krisina från Duvemåla:
nej på cirkus ( inte @cirkus dock ) i stockholm, avskedsföreställning med både Björn och Benny närvarande, detta fick jag i 30-års present av mannen och vi satt rakt bakom dem på 6:e parkett (tror jag) det kan ha satts upp fler efteråt , det har jag ingen koll på faktiskt..
starlight express var första musikalen jag såg i London, tätt följd av Cats
sedan såg jag Mamma Mia där våren 2000, då jag vet att jag köpte underkläderna på Harrods till bröllopet då
jo det vet jag, men alla var tillbaka till sista föreställningen på cirkus? jag fick det i trettioårspresent 1998 och såg sedan detta 1999Då såg du inte ens originaluppsättningen, den sattes först upp i Malmö
Jag såg däremot föreställningen med alla orginalartisterna inklusive barnen i Malmöjo men det
jo det vet jag, men alla var tillbaka till sista föreställningen på cirkus? Detta var runt 1998
hittade ett referat från Aftonbladet från den föreställningen jag var på:jo men det
jo det vet jag, men alla var tillbaka till sista föreställningen på cirkus? jag fick det i trettioårspresent 1998 och såg sedan detta 1999
klipper in
Urpremiären ägde rum i Malmö 1995. Det blev en formidabel succé. Svensk musikalhistoria hade skrivits. Kristina från Duvemåla pendlade därefter mellan Malmö Musikteater och GöteborgsOperan innan den sattes upp på Cirkus i Stockholm 1998. När ridån gick ner 1999 hade över 1 000 917 personer sett föreställningen
måste varit fantastiskt!Jag såg däremot föreställningen med alla orginalartisterna inklusive barnen i Malmö