Tror det var ungefär samma i huvudrollerna, jo föreställningen var mycket bra men väldigt lång.måste varit fantastiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det var ungefär samma i huvudrollerna, jo föreställningen var mycket bra men väldigt lång.måste varit fantastiskt!
Jag kan säga att man verkligen får träsmak av stolsitsarna på cirkus, men har nog ändå aldrig varit så tagen någon gång av något jag settTror det var ungefär samma i huvudrollerna, jo föreställningen var mycket bra men väldigt lång.
hur sjutton får man in dessa klippen utan att ha dem på en egen sida? (analfabet på hur det funkar här egentligen)Vi har ju glömt Cabaret
Kopiera länken, klicka sedan på medialänken (en med film) och klistra in.La cage aux Folles är en annan favorit som kunde vara kul att göra något av ur ulvspels-synvinkel
Får testa - tack!Kopiera länken, klicka sedan på medialänken (en med film) och klistra in.
Ska du ha musikaltema så finns ju även We will rock you med queenlåtar. Den spelades i många år på The Dominion i London, min syssling Peter Johansson spelade huvudrollen i två år efter att ha varit i ensemblen tre år innan.Får testa - tack!
Ja, QueenSka du ha musikaltema så finns ju även We will rock you med queenlåtar. Den spelades i många år på The Dominion i London, min syssling Peter Johansson spelade huvudrollen i två år efter att ha varit i ensemblen tre år innan.
Är du östgöte?@Hjartagna är du också östgöte?
Jag kan se poängen att "Q" ska hålla i en Queen-temabaserad lek...Ja, Queen
då har jag sett din syssling på tv i så ska det låta, Hjartagna
Är du östgöte?
Nej, men mamma är och vi har en stuga vid mammas föräldragård i Lagnö på Norra Finnö i St Annas skärgård. Själv är jag uppvuxen strax norr om GBG och bor nu strax söder om@Hjartagna är du också östgöte?
Jag hade faktiskt ett dubbekbick i en lek en gång som hette InnuendoJag kan se poängen att "Q" ska hålla i en Queen-temabaserad lek...
Det var väl onödigt?Tyvärr utflyttad
Han har varit med där några gångerJa, Queen
då har jag sett din syssling på tv i så ska det låta, Hjartagna
NorrköpingDet var väl onödigt?
Var i Östergötland bodde du?
phantom of the opera är jag villig att bjuda upp till kamp om dock....