The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag noterade att du skrev att du undrade om jag ville bli misstänkt med flit. så därför hoppades jag att du listat ut min roll, sedan blev jag väldigt spooky kring dig senare och det var ju inte bara jag som blev det (GA också) så leden för värsta korsförhöret med tortyrliknande metoder ( utebliven sömn;) )
jag har redan dränkt mig i badkaret och pudlat så hoppas jag är förlåten?
:o
Ärligt talat struntade jag fullkomligt i vad du skrev i dina anklagelser, jag orkade inte ens läsa de långa linläggen. Det var så uppenbart att du började misstänka mig för att jag retade dig :p

Några tortyrliknade metoder märkte jag inte av :devil: du har inte rätta knycken där.

Ärligt talat struntade jag fullkomligt i vad du skrev i dina anklagelser, jag orkade inte ens läsa de långa linläggen. Det var så uppenbart att du började misstänka mig för att jag retade dig :p

Några tortyrliknade metoder märkte jag inte av :devil: du har inte rätta knycken där.
Nåja jag behövde ju bara vara i bakgrunden GA manglade så bra så :p

Äh hon försökte ju inbilla oss att klara inte var biktad så vi borde väl vara kvitt:angel: :o

Eller vad säger du @Lobelia ;)
Det lustiga var att jag tvekade fram och tillbaks själv, jag tror jag kom fram till och skrev att allt var orimligt men eftersom onda fens trick var uteslutet så återstod bara mänskliga faktorn och bikt. Jag hade ju inte ens avskrivit bikten då jag inte hittade någon annan förklaring.

När du då glatt deklarerade att du var säker på att jag var ond för att jag skyddade Klara som jag retat gallfeber på och bollen_ som jag ägnat något förstrött inlägg så blev jag nojig och gick på dig med besked. Jag tänkte att antingen är du ond eller så kommer vi fram till något.

hm vadå för kompensation?
jag hade kollat innan med LL, om min första kommentar att den var ok, sedan blev jag lite frustrerad över att ingen verkade se den (utom Lobelia då , fast ganska sent, vilket fick mig att tro att hon var ond fe och sett getingattacken)
Jag såg det så fort jag läste den, jag har lite annat för mig förutom ulvlekande.

Fast - nu när jag läser rollistan så ser jag inte att det skulle avslöjas vem som var präst om bikt-ulven blev siad....

VI hade räknat med att Q skulle sia mig. Då skulle alla följa henne i röstningen, men prästen skulle inte kunna göra det. Bara det att det böev G_O som siades istället. :banghead:

Men det gjorde inget, så kul som jag hade när jag försökte övertyga dom andra om att jag inte var biktad. :laugh:

Faktiskt inte!
Jag tyckte du spelade så himla övertygande att jag var imponerad . Jag vet känslan när man blir som schizofren, ond som :devil: i lyan och sen går man in i god-mode i leken - jag kände ju igen grejen och gillade det ;)
Du hittade jättesmarta vändningar om varför du inte borde vara ulv. Sen att mina listiga medspelare inte gick på det utan mer tänkte på varför jag inte ändrat röst var ju en väldig tur

Det var ju lite typiskt att du och jag skulle hamna i lynch mot varandra. :p

Hoppsan hejsan! Vad roligt att vi vann! Jag sammanfattar min första lek som rolig men tidskrävande. Tyckte det var extra roligt att några av er trodde att jag hade hjälp fast jag klarade mig själv hihi. :D Kommer avvakta lite med att leka igen då det är slutspurt på jobbet innan sommarlovet. Jobba heltid, ha häst, sova dåligt och leka var lite mer än min hjärna klarade av tror jag. Tack för en bra lek i övrigt. :bow:

Tycker du var jätteduktig! Vi i lyan var övertygade om att du var bybo som fått spioninfo när du var så säker på att jag hade biktat mig. :up: Så säker att meddelandet om att vi ville käka dig blev Village People, YMCA. Men lätt modifierad text. :laugh:

Det ÄR kul att vara i lyan :D

Jag får ju så sällan chansen. :p Sist var Ivanhoe. Och den leken var ju lite... speciell. Särskilt som det var en av mina första lekar. Trodde aldrig jag skulle hämta mig efter den. :laugh:

Det var ju lite typiskt att du och jag skulle hamna i lynch mot varandra. :p

Tycker du var jätteduktig! Vi i lyan var övertygade om att du var bybo som fått spioninfo när du var så säker på att jag hade biktat mig. :up: Så säker att meddelandet om att vi ville käka dig blev Village People, YMCA. Men lätt modifierad text. :laugh:

Jag får ju så sällan chansen. :p Sist var Ivanhoe. Och den leken var ju lite... speciell. Särskilt som det var en av mina första lekar. Trodde aldrig jag skulle hämta mig efter den. :laugh:
hm nu blir jag nyfiken på vilken låt ni valde på mig?:)

äh jag orkar inte försöka förklara hur jag tänkte där med att cirkus syning skulle ge "nycklar" etc
men jag tycker nog ändå att det gav det jag tänkte mig till slut (dvs vilka som var onda resp goda)
förlåt @cirkus att jag lite medvetet offrade dig. :(
Försökte tänka utanför boxen, det blev nog lite fel
hemskt ledsen alla goda, jag gjorde så gott jag kunde...
btw så är jag jätteledsen över att jag upplevs som kaxig, tro mig var ett helgon etc eller vad jag nu tyckt mig sett här och där, att det kanske upplevts som?
Tro mig det är det sista jag tror.
Jag tog ut svängarna lite denna gången iom att jag blev så godförklarad direkt, så passade på att skriva sånt man inte vågar annars, jag tänkte mig att det kunde ge resultat
Jag blir så oerhört glad över om ens någon tror att jag duger något till just nu, men samtidigt jätteledsen över att upplevas som jobbig, jag tar åt mig, och har normalt en stor portion självdistans och kan ta det med humor, men just nu så är det för mycket som händer i mitt liv så kan inte låta bli att bli berörd och ledsen
Jag har nu tänkt på detta inlägget i en timme minst, och menar inget illa mot någon, men är såpass ledsen att jag ändå måste uttrycka det på något sätt.

äh jag orkar inte försöka förklara hur jag tänkte där med att cirkus syning skulle ge "nycklar" etc
men jag tycker nog ändå att det gav det jag tänkte mig till slut (dvs vilka som var onda resp goda)
förlåt @cirkus att jag lite medvetet offrade dig. :(
Försökte tänka utanför boxen, det blev nog lite fel
hemskt ledsen alla goda, jag gjorde så gott jag kunde...
btw så är jag jätteledsen över att jag upplevs som kaxig, tro mig var ett helgon etc eller vad jag nu tyckt mig sett här och där, att det kanske upplevts som?
Tro mig det är det sista jag tror.
Jag tog ut svängarna lite denna gången iom att jag blev så godförklarad direkt, så passade på att skriva sånt man inte vågar annars, jag tänkte mig att det kunde ge resultat
Jag blir så oerhört glad över om ens någon tror att jag duger något till just nu, men samtidigt jätteledsen över att upplevas som jobbig, jag tar åt mig, och har normalt en stor portion självdistans och kan ta det med humor, men just nu så är det för mycket som händer i mitt liv så kan inte låta bli att bli berörd och ledsen
Jag har nu tänkt på detta inlägget i en timme minst, och menar inget illa mot någon, men är såpass ledsen att jag ändå måste uttrycka det på något sätt.

Jag förstår att det är lätt att ta illa vid sig om man inte mår riktigt bra. Men försök att skaka av dig det. Det är en lek. På slutet tyckte jag att du spelade riktigt bra. :) (Jag var lite frustrerad över dig där när du inte ville dela med dig av dina misstankar)

Jag förstår att det är lätt att ta illa vid sig om man inte mår riktigt bra. Men försök att skaka av dig det. Det är en lek. På slutet tyckte jag att du spelade riktigt bra. :) (Jag var lite frustrerad över dig där när du inte ville dela med dig av dina misstankar)
och just det gjorde jag ju för att reta ulvarna, och av ingen annan anledning

Och på tal om sötnosarna som visades häromkvällen. Det här ekipaget har jag varit ute i skogen med idag. :love: Ehh.... jag tyckte ju att jag förminskade bilden till hanterbar storlek. :cautious:

20150420_173150.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 296
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 730
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka