När du o bollen pratade om cirkus. ..
Nu måste jag åka tittar in ikväll, inatt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När du o bollen pratade om cirkus. ..
Bra spelat!
Om jag inte hade vetat att du biktat dig hade jag nästan gått på finten med att Hjartagna tog upp bikten och du inte ändrade rösten![]()
Jag trodde att du och Klara var ulvar ihop ju! Samt ev. Mirtai. Tyckte det var minst risk att Hjartagna var ulv så jag förhäxade henne. Doh!Tur någon trodde på dig![]()
hatar att spela utan någon info allsfår verkligen mina paranoida sidor att ta över. Sorry att jag misstänkte dig där en kort stund. Se det som att du själv orsakat denna misstro genom att vara lurig
![]()
Jag kan bara inbilla mig hur frustrerad du var när jag vände allt du skrivit till min fördel.![]()
Jag trodde att du och Klara var ulvar ihop ju! Samt ev. Mirtai. Tyckte det var minst risk att Hjartagna var ulv så jag förhäxade henne. Doh!![]()
Jag trodde att du och Klara var ulvar ihop ju! Samt ev. Mirtai. Tyckte det var minst risk att Hjartagna var ulv så jag förhäxade henne. Doh!![]()
Tyckte det var bättre att trolla henneDu fundera inte på att förhäxa Q någon dag?
Och du som så kaxigt sa att det var uppenbart, det gick ju att få till det som efterhandskonstruktion...
Hoppsan hejsan! Vad roligt att vi vann! Jag sammanfattar min första lek som rolig men tidskrävande. Tyckte det var extra roligt att några av er trodde att jag hade hjälp fast jag klarade mig själv hihi.Kommer avvakta lite med att leka igen då det är slutspurt på jobbet innan sommarlovet. Jobba heltid, ha häst, sova dåligt och leka var lite mer än min hjärna klarade av tror jag. Tack för en bra lek i övrigt.
![]()
Hoppsan hejsan! Vad roligt att vi vann! Jag sammanfattar min första lek som rolig men tidskrävande. Tyckte det var extra roligt att några av er trodde att jag hade hjälp fast jag klarade mig själv hihi.Kommer avvakta lite med att leka igen då det är slutspurt på jobbet innan sommarlovet. Jobba heltid, ha häst, sova dåligt och leka var lite mer än min hjärna klarade av tror jag. Tack för en bra lek i övrigt.
![]()
Jag blev frustrerad när du knappt nämnde Klara, och så var det så uppenbart att du kunde ha försökt rädda dig. Jag visste att du rimligen var online nog att se det.Faktiskt inte!
Jag tyckte du spelade så himla övertygande att jag var imponerad . Jag vet känslan när man blir som schizofren, ond somi lyan och sen går man in i god-mode i leken - jag kände ju igen grejen och gillade det
Du hittade jättesmarta vändningar om varför du inte borde vara ulv. Sen att mina listiga medspelare inte gick på det utan mer tänkte på varför jag inte ändrat röst var ju en väldig tur
Tyckte det var bättre att trolla henne![]()
Har för mig att Q inte var kvar då? Jag visste ju att du var god men ville inte att du skulle få det i spioninfon..har för mig att det var därför jag inte tog dig!Jag tänkte mest så du inte skulle riskera att föräxa en ond.Feetrollningen gör ju inte lika mycket att välja fel på tycker jag.
Det här är den överlägset roligaste leken hag lekt och jag kommer leva länge på lovorden jag fick på slutet.
Fast nu kommer jag ju inte kunna köra med att Klara alltid är god längre.![]()