The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
hatar att spela utan någon info alls :p får verkligen mina paranoida sidor att ta över. Sorry att jag misstänkte dig där en kort stund. Se det som att du själv orsakat denna misstro genom att vara lurig :p

Ska du säga:p

Om du inte redan inset det så kanske du förstår nu varför jag drog upp och pladdrade så mycket om den där gissningen;) Jag ville ju göra något av infon jag fick :p

Jag kan bara inbilla mig hur frustrerad du var när jag vände allt du skrivit till min fördel. :D

Faktiskt inte!
Jag tyckte du spelade så himla övertygande att jag var imponerad . Jag vet känslan när man blir som schizofren, ond som :devil: i lyan och sen går man in i god-mode i leken - jag kände ju igen grejen och gillade det ;)
Du hittade jättesmarta vändningar om varför du inte borde vara ulv. Sen att mina listiga medspelare inte gick på det utan mer tänkte på varför jag inte ändrat röst var ju en väldig tur

Hoppsan hejsan! Vad roligt att vi vann! Jag sammanfattar min första lek som rolig men tidskrävande. Tyckte det var extra roligt att några av er trodde att jag hade hjälp fast jag klarade mig själv hihi. :D Kommer avvakta lite med att leka igen då det är slutspurt på jobbet innan sommarlovet. Jobba heltid, ha häst, sova dåligt och leka var lite mer än min hjärna klarade av tror jag. Tack för en bra lek i övrigt. :bow:

Hoppsan hejsan! Vad roligt att vi vann! Jag sammanfattar min första lek som rolig men tidskrävande. Tyckte det var extra roligt att några av er trodde att jag hade hjälp fast jag klarade mig själv hihi. :D Kommer avvakta lite med att leka igen då det är slutspurt på jobbet innan sommarlovet. Jobba heltid, ha häst, sova dåligt och leka var lite mer än min hjärna klarade av tror jag. Tack för en bra lek i övrigt. :bow:

Jag tycker att du var jätteduktig!
Kul att du gillade att vara med

Du spelade jättebra tycker jag, du kan nog bli riktigt duktig när du fått lite rutin, hoppas du kommer tillbaka när du får mer tid! :)

Faktiskt inte!
Jag tyckte du spelade så himla övertygande att jag var imponerad . Jag vet känslan när man blir som schizofren, ond som :devil: i lyan och sen går man in i god-mode i leken - jag kände ju igen grejen och gillade det ;)
Du hittade jättesmarta vändningar om varför du inte borde vara ulv. Sen att mina listiga medspelare inte gick på det utan mer tänkte på varför jag inte ändrat röst var ju en väldig tur
Jag blev frustrerad när du knappt nämnde Klara, och så var det så uppenbart att du kunde ha försökt rädda dig. Jag visste att du rimligen var online nog att se det.

ok antar att ni fortfarande är nyfikna hur i all sin dar jag tänkte första och andra dagen?
Som nog alla räknat ut gick jag ju in för att bli utröstad direkt i första lynch, helt udda - i vanliga fall är det ju det sista man vill:p
Jag försökte på alla sätt och vis vara så skum att jag skulle få alla efter mig, det gick.....sådär!:cool:
Så bestämde mig för det mest idiotsäkra sättet att verka skum på- att trassla in sig i rollberäkningar om hur många som sitter i lyan.Och det gav ju nån röst iaf bsf ( som därmed hamnade på min obslista. då hon var tidig med den) sedan kom Lobelia, sedan kom ingenting.... ingenting... och ingenting.....:eek::arghh:
framåt kl 21 första DL börja jag bli desperat:
":arghh::arghh::arghh:
nu får de ju fokusera på det jag tänkte mig- rösta på mig för FAN!!!
de är ju helt ofokuserade!!!
:mad:" skickade jag till LL i frustration
följa av detta efter cirkus kommit med sitt inlägg:

"tårarna sprutar- dumma cirkus!!!!!!!
(gillar henne ändå:love:)
det här gå åt pipsvängen!!!!
hmmmm vad ska jag skriva för att alla ska vända sig mot mig:idea:
:cry:"

fick sen en snilleblixt (tyckte jag då)
"ha jag använde samma motivering som fio:) NU borde jag väl verka väldigt ulvig ändå!!!
:eek::cry:
vad ska en stackars flicka egentligen göra...:banghead::sneaky:"

kl 21.22, 8 min innan Deadline
"KOM igen nu då!!!!!
Stånga mig!!!!!
*tjuren ferdinand*
GÖÖÖÖR nånting!!!!!"

följt v en lättnadens
"ha det gick ju att gööööra nåt :p
koppen är ökänd för att hämndrösta:)"

däremot var jag ju övertygad om att koppen var god, men det var det enda sättet jag kunde få iaf en röst till snabbt, även om det då verkade bli lottning. Därför ändrade jag snabbt tillbaka till Klara, för det var henne jag vill få ut helst ( den andra jag tänkt mig var Lilltess)

Sedan kom GA (:love:) och ändrade röst med i slutet så det faktiskt gick som jag tänkte mig till slut även om det satt hårt inne.....

Men som utomstående betraktare, @quarter4ever du behöver tänka över hur du spelar, det är sån uppenbar skillnad på när du är ond eller god. Jag tänkte redan vid dl1 att är Q ond i det här spelet så ska jag aldrig spela ulvspel igen. Men nu får jag lov att fortsätta... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 296
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 730
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V