Ja på kvällen efter om jag inte missminner mig.När pratade hjärtat först om bikt? visst var det efter lynchningen av Cirkus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja på kvällen efter om jag inte missminner mig.När pratade hjärtat först om bikt? visst var det efter lynchningen av Cirkus?
Det hade varit trovärdigare att diskutera bikt under dagen, före DL, man får ju meddelandet efter natt DL.Ja på kvällen efter om jag inte missminner mig.
Om Klara är ond så kan hon också vilja gå i spetsen för att försöka övertyga om sin godhet.
Läser lite löst era sista inlägg istället för den vanliga sidan i boken på sängbordet.
En tanke slog mig: Cirkus var ju präst och kunde få en bikt från en ulv. Kan det vara så att hon inte ändrade till Klara eftersom hon inte fick pga av bikten?
Jag ska granska Klara extra noggrant imorgon för att se om jag kan hitta en ledtråd. Och naturligtvis Cirkus inlägg.
Sorry. Dels är jag omutbar, dels är jag stammis på Clocker's.@Myrten - jag bjuder på lunch på Belmont Park om du ser till att leken tar slut ikväll?
Oh darn.Sorry. Dels är jag omutbar, dels är jag stammis på Clocker's.
Det beror på situationen, jag debatterade hela kvällen igår för att räta upp situationen, i vilken ordning jag röstad där var mindre avgörande.Vem inte vilja gå i spetsen för att övertyga om sin egen godhet?
Ett tecken på godhet i och för sig, eller planering.@Lobelia hon tar upp det här första gången, någon timme eftr dl
Ah nu missförstod jag vilket DL, en timme efter dl och man kan ha diskuterat med ulvpolarnaEtt tecken på godhet i och för sig, eller planering.
Ja vi får väl veta snart om vi har rätt eller fel. Har jag fel får det bli harakiri. Eller nåt.Ett tecken på godhet i och för sig, eller planering.
Det beror på situationen, jag debatterade hela kvällen igår för att räta upp situationen, i vilken ordning jag röstad där var mindre avgörande.
Jag bara konstaterar att ulvar ibland gör just så att de lägger en första eller en tidig röst på en kollega för att använda som alibiröst.Jag är inte riktigt med på vad du menar här. Pratar du om att jag argumenterar för mig egen godhet eller bara det faktum att jag la första rösten idag? Jag gjorde ett försök att dra igång lite diskussioner tidigare idag, något ingen av er har bemött. För mig var det aldrig någon tvekan om vem jag skulle rösta på idag, skulle jag ha väntat med det för att det är... vad? Ulvigt att lägga första rösten?
Jag bara konstaterar att ulvar ibland gör just så att de lägger en första eller en tidig röst på en kollega för att använda som alibiröst.
Är man ulv kan det vara svårt att argumentera för sin godhet, det finns många fallgropar.
Men Klara, jag är inte säker på din Ulvighet, jag har en annan möjlig kandidat så tala gärna om för oss vem den sista ulven är eller varför du inte är det
UPPDATERING!
- Och nu kära tittare är det dags för kvällens sändning från The Hunger Games! Ja jag vet att...
BZZZKRASCHT! *Myrornas krig*
När bilden återvänder är det Veckans brott och det är stört omöjligt att zappa tillbaka till The Hunger Games.
- Du Leif, det förvånade mig att du är en stor fan av The Hunger Games. Berätta!
- Ja, jag brukar ju roa mig med att sitta och gissa på vilka karriäristerna är. Nu har jag plitat ner ett namn här och lagt i ett kuvert.
- Visst är det så att tittarna fick hjälpa till?
- Nja, de fick gissa de också. Men vi tyckte faktiskt lika den här gången.
- Så svaret är?
- Hjartagna var ulv. Inte så svårt...
- Ja, kära tittare vi förstår att ni gläds åt detta. Och för er som följer The Hunger Games är natt-DL kl 09.45!
(Ja, jag har noll-koll på The Hunger Games!)
UPPDATERING!
- Och nu kära tittare är det dags för kvällens sändning från The Hunger Games! Ja jag vet att...
När bilden återvänder är det Veckans brott och det är stört omöjligt att zappa tillbaka till The Hunger Games.
- Du Leif, det förvånade mig att du är en stor fan av The Hunger Games. Berätta!
- Ja, jag brukar ju roa mig med att sitta och gissa på vilka karriäristerna är. Nu har jag plitat ner ett namn här och lagt i ett kuvert.
- Så svaret är?
- Ja, kära tittare vi förstår att ni gläds åt detta. Och för er som följer The Hunger Games är natt-DL kl 09.45!
Gah fel lekUPPDATERING!
- Så svaret är?