The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
DL 6
17:34 Klara röstar på Hjartagna
19:25 Hjartagna röstar på Klara
21:16 LenaH röstar på Hjartagna
21:18 Lobelia röstar på Hjartagna
21:19 Mirtai röstar på Hjartagna
21:24 glömmerallt röstar på Hjartagna

Hjartagna: 5
Klara: 1

@Lobelia hon tar upp det här första gången, någon timme eftr dl

Läser lite löst era sista inlägg istället för den vanliga sidan i boken på sängbordet.

En tanke slog mig: Cirkus var ju präst och kunde få en bikt från en ulv. Kan det vara så att hon inte ändrade till Klara eftersom hon inte fick pga av bikten?

Jag ska granska Klara extra noggrant imorgon för att se om jag kan hitta en ledtråd. Och naturligtvis Cirkus inlägg.

Det beror på situationen, jag debatterade hela kvällen igår för att räta upp situationen, i vilken ordning jag röstad där var mindre avgörande.

Jag är inte riktigt med på vad du menar här. Pratar du om att jag argumenterar för mig egen godhet eller bara det faktum att jag la första rösten idag? Jag gjorde ett försök att dra igång lite diskussioner tidigare idag, något ingen av er har bemött. För mig var det aldrig någon tvekan om vem jag skulle rösta på idag, skulle jag ha väntat med det för att det är... vad? Ulvigt att lägga första rösten?

Jag är inte riktigt med på vad du menar här. Pratar du om att jag argumenterar för mig egen godhet eller bara det faktum att jag la första rösten idag? Jag gjorde ett försök att dra igång lite diskussioner tidigare idag, något ingen av er har bemött. För mig var det aldrig någon tvekan om vem jag skulle rösta på idag, skulle jag ha väntat med det för att det är... vad? Ulvigt att lägga första rösten?
Jag bara konstaterar att ulvar ibland gör just så att de lägger en första eller en tidig röst på en kollega för att använda som alibiröst.

Är man ulv kan det vara svårt att argumentera för sin godhet, det finns många fallgropar.

Men Klara, jag är inte säker på din Ulvighet, jag har en annan möjlig kandidat så tala gärna om för oss vem den sista ulven är eller varför du inte är det :)

Jag bara konstaterar att ulvar ibland gör just så att de lägger en första eller en tidig röst på en kollega för att använda som alibiröst.

Är man ulv kan det vara svårt att argumentera för sin godhet, det finns många fallgropar.

Då misstog jag mig på vad du menade från början. Jag trodde du menade att det faktum att jag argumenterat för min godhet visade på att jag var ulv. Att argumentera för sin godhet gör man väl som felaktigt misstänkt god också, tänkte jag.

Men Klara, jag är inte säker på din Ulvighet, jag har en annan möjlig kandidat så tala gärna om för oss vem den sista ulven är eller varför du inte är det :)

Jag är inte säker på vem som är den sista ulven. Det är någon som dolt det jäkligt väl. Jag kan hitta tecken hos er alla fyra (nu räknar jag inte med Hjartagna), men det kan ju knappast vara så.

Jag undrar tex fortfarande varför jag som ulv, som uppenbarligen skulle vetat om att q's röst i lynchen mot cirkus inte räknades, inte ändrade min röst till cirkus?

UPPDATERING!

- Och nu kära tittare är det dags för kvällens sändning från The Hunger Games! Ja jag vet att...

BZZZKRASCHT! *Myrornas krig*

När bilden återvänder är det Veckans brott och det är stört omöjligt att zappa tillbaka till The Hunger Games.

- Du Leif, det förvånade mig att du är en stor fan av The Hunger Games. Berätta!
- Ja, jag brukar ju roa mig med att sitta och gissa på vilka karriäristerna är. Nu har jag plitat ner ett namn här och lagt i ett kuvert.
- Visst är det så att tittarna fick hjälpa till?
- Nja, de fick gissa de också. Men vi tyckte faktiskt lika den här gången.
- Så svaret är?
- Hjartagna var ulv. Inte så svårt...
- Ja, kära tittare vi förstår att ni gläds åt detta. Och för er som följer The Hunger Games är natt-DL kl 09.45!

(Ja, jag har noll-koll på The Hunger Games!:o:cool:)

UPPDATERING!

- Och nu kära tittare är det dags för kvällens sändning från The Hunger Games! Ja jag vet att...

När bilden återvänder är det Veckans brott och det är stört omöjligt att zappa tillbaka till The Hunger Games.

- Du Leif, det förvånade mig att du är en stor fan av The Hunger Games. Berätta!
- Ja, jag brukar ju roa mig med att sitta och gissa på vilka karriäristerna är. Nu har jag plitat ner ett namn här och lagt i ett kuvert.
- Så svaret är?
- Ja, kära tittare vi förstår att ni gläds åt detta. Och för er som följer The Hunger Games är natt-DL kl 09.45!

:rofl:
Hata slumpen! :D

UPPDATERING!

- Så svaret är?

:rofl::rofl::rofl:

Rösterna måste varit extremt svårr
UPPDATERING!

- Så svaret är?

Gah fel lek ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 296
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 730
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V