Fast det är ju bara att bestämma sig,säg åt han på skarpen,att du vill inte må så här,och du vill glömma han,be han att sluta höra av sig,och om du i framtiden känner dig ok att kunna träffa/ringa han,så hör DU av dig, sen blockar du hans nummer.
Vad vinner du på det här? Tror du att ni kommer kunna ha en fin relation i framtiden,gifta er,skaffa barn? Ärligt? Vad är det som får dig att hoppas att det kommer bli ni öht? Så vitt jag ser det så utnyttjar han dig,och han kommer INTE att ändra sig. Hade han velat något seriöst så hade ni haft det finfint redan. Det är inga små misstag han gjort bara för att han varit nervös och tok-kär,utan han har tvingat dig till något,sen skitit i dig totalt när du som mest behövde honom.
Jag skulle inte ens skita i en helt främmande människa om hon kom och behövde stöttning efter en abort. Jag skulle finnas för henne,prata med henne,och umgås och bara vara ett bollplank,fast jag inte ens kände människan. Man struntar inte i en annan människa som mår så fruktansvärt dåligt,och som verkligen verkligen behöver någon annan människa.
HAN hade nån slags relation med dig,HAN gjorde dig gravid,HAN tvingade dig till abort,och sen skiter HAN totalt i dig. Och nu håller du åter igen på att dansa runt hans pipa,vad fan,kom igen! Vart är din värdighet? Vill du leva så här månad efter månad,kanske år efter år? Vips har han träffat nån tjej han satsar seriöst på,som intresserar han på det sättet,då står du där och blir sviken igen,och förbannad över alla månader(år) du kastat åt helvete för att vara svinet till lags... Om han hade velat ha det seriöst med dig så hade han visat det för länge sen.