Ahapp. Då hörde han av sig imorse. Köpte ny telefon nyligen (övergav iPhone) och hade inte nrblockering på nya. Iaf det han skrev var ungefär att nu hade han "plåstrat ihop sig själv och var åter kontaktbar" och jag blev bara så jävla arg!!!
Svarade att det var ju himla fantastiskt underbart att han bestämt sig för att vara kontaktbar och att det gör ju att allt känns så mkt bättre och att han lämnade mig ensam spelar ingen roll längre. Han förstod min sarkasm och vips var bråket igång.
Känns skit för jag hade ändå kommit en bit, nu rev han upp allt igen. ALLT han gör provocerar mig. Han skulle kunna rädda kattungar från en eldsvåda och det skulle ändå göra mig arg/provocerad typ
Han säger ju st han mått dåligt av allt men jag vet inte. En del av mig tycker det är så orättvist att jag får gå med hela sorgen och allt jobbigt själv medans han verkar kunna leva hyfsat som vanligt.
Svarade nu senast att allt han gör/säger provocerar mig sjukt mkt och gör mg arg. Då svarade han att han märkte det. Då blev jag ännu argare och ännu mer provocerad. Haha känns skevt. Och töntigt.