Svinig kille

Men alltså VAKNA UPP!!!! Först blir du tvingad till en abort,sen,fast han lovar,så får du inget jävla stöd alls efteråt. Han vill ligga utan större förpliktelser, och han vet att han har dig lindad runt sitt finger,när du blev lite off och satte ner foten insåg han att han höll på att förlora det säkra ligget,och då började allt "buhu"-snack. Sen kan det så klart vara mer än bara ligg i hans ögon,men nå kärlek är det då fan inte,då GÖR MAN INTE SÅDÄR!!!

På sin höjd tycker han du är en shysst brud att hänga med. Max. Han kan då inte se dig som en vän heller,för en vän finns man alltid för,vad som än händer.

Jag brukar inte spy ur mig sånna här elakheter och brukar ofta tänka att tala är silver,men tiga är guld,men nu får det fan vara nog,han ska inte få sätta sig på dig något mer,och du måste faktist inse vad han gjort,och vad det är för typ. Och att det inte är något att satsa på. Varför dra ut på eländet? Fan,ut och träffa en vettig karl (för det finns massor!) istället för att slösa mer tid på den där! Varje dag du ältar han mister du en dag från att hitta den rätta och faktist få bli lycklig.

Jag blir så jävla provocerad över att läsa sånt här,för jag vet EXAKT vad det är för typ,och jag lovar dig,det kommer inte bli bättre. Det bästa du kan göra är att be han stoppa upp sitt jävla fjäskande i *mumindalen*,sen blockar du han helt och hållet!
 
TS, läs hela tråden igen. Läs vad alla andra har skrivit, och läs vad du har skrivit. Känn efter och kom ihåg hur du kände det när du var mitt upp i allt, kom ihåg hur han betedde sig och hur han behandlade dig.

Vill du verkligen vara tillsammans/träffa en sån? Som endast vill vara med dig om han får precis som han vill, som kan behandla dig hur han vill för att han vet att du kommer finnas där ändå? Var kommer du sätta gränsen, hur långt kommer han kunna gå i hur han behandlar dig och ändå kommer du tycka att han "är en fin kille, egentligen"?

Jag har försökt känna efter hur det kändes, men jag tror jag har trängt bort det. För hur mycket jag än försöker så är det enda jag kan känna ungefär "det var jobbigt och jag var ledsen" jag vet ju att jag mådde extremt dåligt men hela den upplevelsen är dimmig nu i efterhand. När jag läser gamla sms och här så ser jag ju att jag mådde dåligt men inte mer än så. Mer nollställd idag, kanske dåligt tecken.

Jag vet inte om han är så utstuderad, att han tänker att han kan göra precis som han vill och ändå ha mig kvar. Eller om han bara är så jävla osmidig. Jag vet inte vart jag drar gränsen faktiskt.
 
Har följt din tråd lite sporadiskt och jag måste tyvärr säga att jag inte är ett dugg förvånad över ditt senaste val. Du var aldrig beredd att släppa honom från början och du har försvarat honom för allt du tyckt han gjort fel mot dig genom att flika in att du själv inte varit guds bästa barn heller.
Tragiskt!
 
Jag vet inte om han är så utstuderad, att han tänker att han kan göra precis som han vill och ändå ha mig kvar. Eller om han bara är så jävla osmidig. Jag vet inte vart jag drar gränsen faktiskt.
Men spelar det nån roll? Han beter sig som ett aschel.
 
Har följt din tråd lite sporadiskt och jag måste tyvärr säga att jag inte är ett dugg förvånad över ditt senaste val. Du var aldrig beredd att släppa honom från början och du har försvarat honom för allt du tyckt han gjort fel mot dig genom att flika in att du själv inte varit guds bästa barn heller.
Tragiskt!

Nej det var jag nog inte, villig att släppa honom alltså. Eller nog, nä det var jag inte, alls.

@Gimlan
Antar att jag mest försöker hitta anledningar till varför jag inte ska sluta träffa honom helt :/
 
Jag vet inte om han är så utstuderad, att han tänker att han kan göra precis som han vill och ändå ha mig kvar. Eller om han bara är så jävla osmidig. Jag vet inte vart jag drar gränsen faktiskt.

Alltså, det spelar ju ingen roll hur utstuderat det är eller inte. Han är ju ett svin i alla fall.
Jag tror inte att du har någon gräns och att det är precis där som problemet ligger.
För min egen del hade gränsen varit passerad för väldigt jävla länge sedan.

Resultatet av att ni träffas tror jag tyvärr bara blir tråden "svinig kille #2". Jag är ledsen över att det låter så hårt.
 
Senast ändrad:
Men alltså VAKNA UPP!!!! Först blir du tvingad till en abort,sen,fast han lovar,så får du inget jävla stöd alls efteråt. Han vill ligga utan större förpliktelser, och han vet att han har dig lindad runt sitt finger,när du blev lite off och satte ner foten insåg han att han höll på att förlora det säkra ligget,och då började allt "buhu"-snack. Sen kan det så klart vara mer än bara ligg i hans ögon,men nå kärlek är det då fan inte,då GÖR MAN INTE SÅDÄR!!!

På sin höjd tycker han du är en shysst brud att hänga med. Max. Han kan då inte se dig som en vän heller,för en vän finns man alltid för,vad som än händer.

Jag brukar inte spy ur mig sånna här elakheter och brukar ofta tänka att tala är silver,men tiga är guld,men nu får det fan vara nog,han ska inte få sätta sig på dig något mer,och du måste faktist inse vad han gjort,och vad det är för typ. Och att det inte är något att satsa på. Varför dra ut på eländet? Fan,ut och träffa en vettig karl (för det finns massor!) istället för att slösa mer tid på den där! Varje dag du ältar han mister du en dag från att hitta den rätta och faktist få bli lycklig.

Jag blir så jävla provocerad över att läsa sånt här,för jag vet EXAKT vad det är för typ,och jag lovar dig,det kommer inte bli bättre. Det bästa du kan göra är att be han stoppa upp sitt jävla fjäskande i *mumindalen*,sen blockar du han helt och hållet!

Jag tycker inte att du är elak, du låter som mina vänner, de säger mer eller mindre samma. Jag hatar att jag är så naiv och blåögd. Det är sjukt svårt att ändra på även fast jag försöker, även om det kanske verkar så :p
 
Alltså, det spelar ju ingen roll hur utstuderat det är eller inte. Han är ju ett svin i alla fall.
Jag tror inte att du har någon gräns och att det är precis där som problemet ligger.
För min egen del hade gränsen varit passerad för väldigt jävla länge sedan.

Resultatet av ni träffas tror jag tyvärr bara blir tråden "svinig kille #2". Jag är ledsen över att det låter så hårt.

Nej någon gräns har jag nog inte. För det är lite mer , han är elak - jag blir ledsen - jag blir arg - sen sväljer jag det och så låtsas vi att allt är bra igen.

Jag vet ju också att det bara kommer bli en fortsättning typ "buhu nu var han dum igen vad ska jag göra, han är ju snäll ibland". Suuuuuuuuuuuuuck.
 
Det låter som du vet allt det här – egentligen.

Jo det gör jag ju. Men jag vet inte hur jag ska lösa det. Det känns lite antingen är jag ledsen med honom eller så är jag ledsen utan honom.

Eller egentligen är det väl ungefär att när jag är med honom så mår jag bra, vi har roligt ihop osv. Sen när jag inte är med honom börjar jag tvivla, jag börjar tänka på allt som varit och väga för- och nackdelar. Jag blir osäker på hur jag ska göra, jag blir lite ledsen när jag tänker på det som hänt. Och så träffas vi och så känns allt bra och så börjar det om, igen och igen.
 
Du ska inte känna i det här läget, du ska TÄNKA. Använd huvudet, inte hjärtat. Du VET vad han gjorde, du VET att du mådde skit när du var med honom, du VET att det rätta är att låsa in honom någonstans och kasta bort nyckeln. Agera på vad du VET och inte på vad du känner.

Jag tänkte på allt det igår, en tanke som var lite läskig dök upp, nämligen "men det kanske inte var så farligt ändå?" om allt han gjort alltså. Jag blir inte klok på mig själv.
 
Fast det är ju bara att bestämma sig,säg åt han på skarpen,att du vill inte må så här,och du vill glömma han,be han att sluta höra av sig,och om du i framtiden känner dig ok att kunna träffa/ringa han,så hör DU av dig, sen blockar du hans nummer.

Vad vinner du på det här? Tror du att ni kommer kunna ha en fin relation i framtiden,gifta er,skaffa barn? Ärligt? Vad är det som får dig att hoppas att det kommer bli ni öht? Så vitt jag ser det så utnyttjar han dig,och han kommer INTE att ändra sig. Hade han velat något seriöst så hade ni haft det finfint redan. Det är inga små misstag han gjort bara för att han varit nervös och tok-kär,utan han har tvingat dig till något,sen skitit i dig totalt när du som mest behövde honom.

Jag skulle inte ens skita i en helt främmande människa om hon kom och behövde stöttning efter en abort. Jag skulle finnas för henne,prata med henne,och umgås och bara vara ett bollplank,fast jag inte ens kände människan. Man struntar inte i en annan människa som mår så fruktansvärt dåligt,och som verkligen verkligen behöver någon annan människa.

HAN hade nån slags relation med dig,HAN gjorde dig gravid,HAN tvingade dig till abort,och sen skiter HAN totalt i dig. Och nu håller du åter igen på att dansa runt hans pipa,vad fan,kom igen! Vart är din värdighet? Vill du leva så här månad efter månad,kanske år efter år? Vips har han träffat nån tjej han satsar seriöst på,som intresserar han på det sättet,då står du där och blir sviken igen,och förbannad över alla månader(år) du kastat åt helvete för att vara svinet till lags... Om han hade velat ha det seriöst med dig så hade han visat det för länge sen.
 
@BernT

Säger som @Tassetass ; tänk istället för att känna. Jag förstår verkligen inte hur du kan rationalisera bort hur han har betett sig mot dig.

Har ju pratat lite med vår jobbpsykolog, hon sa att anledningen till att jag slätar över hans agerande är för att jag är extremt självuppoffrande, till helt orimliga nivåer att den jag tycker om gör jag allt för och tar allt dåligt från den också. Hon sa att det är nu fint att man sätter andra före men inte när man försakar sitt eget välmående.

Hon menade inte självuppoffrande på ngt martyr-vis utan mer att om jag har två vägar att välja på, en som är bra för mig men mindre bra för den andre och sen en väg som är bra för den andre men mindre bra för mig så väljer jag alltid den sistnämnda.
 
Jag skulle inte ens skita i en helt främmande människa om hon kom och behövde stöttning efter en abort. Jag skulle finnas för henne,prata med henne,och umgås och bara vara ett bollplank,fast jag inte ens kände människan. Man struntar inte i en annan människa som mår så fruktansvärt dåligt,och som verkligen verkligen behöver någon annan människa.

Exakt. Den här killen är inte bara en dålig pojkvän/partner, han är fan en rutten människa. :mad:
 

Liknande trådar

Relationer OBS! vet att svaret på frågan i rubriken är nej, men hela min situation känns så absurd. Pepp önskas. OBS 2! Skriver anonymt då jag ej...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 653
Senast: Angel
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 750
Senast: Crossline
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 811
Senast: Tofs
·
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
3 027
Senast: Otter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp