Sv: Svartjobb och annat
Om du hade kollat annonsen lahsd så hade du upptäckt att jag återgivit den precis så som den står att läsa i Hästnet. All information i annonsen är återgiven, även annonsnumret. Jag har alltså inte nollat några nummer eller direkt hängt ut någon. Men du brydde dig inte om att kolla annonsen först innan du skrev...
Jag har dock ställt ett antal legitima frågor. Tror för övrigt att de flesta inom hoppningen väl känner till de resurser som annonsören förfogar över.
Så bara för att man inte har koll på att Kommunal tillhör LO (jag förklarade väl det i en post tidigare) så är man diskvalificerad från att ha åsikter.
Då jag antar att du jobbar fackligt så kanske det är svårt för dig att förstå att alla andra inte hyser samma intresse för fackliga organisationer som du gör.
Agående annonsen så får jag väl chocka dig lite med att säga jag inte tycker att det verkar vara ett schysst ställe att jobba på.
Sen tycker jag nog att du ska ta bort namnet från annonsen, jag vet inte om det är helt OK att hänga ut folk så. Du nollade ju telefonnumret så du borde ju tyckt så med.
Om du hade kollat annonsen lahsd så hade du upptäckt att jag återgivit den precis så som den står att läsa i Hästnet. All information i annonsen är återgiven, även annonsnumret. Jag har alltså inte nollat några nummer eller direkt hängt ut någon. Men du brydde dig inte om att kolla annonsen först innan du skrev...
Jag har dock ställt ett antal legitima frågor. Tror för övrigt att de flesta inom hoppningen väl känner till de resurser som annonsören förfogar över.
Senast ändrad: