Jag är nyfiken på min färg, men vet inte om det är värt besväret att byta avatar? För jag kommer ju vilja ha tillbaka denna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Observant.
Ingen har lika ful färg som jag. (notera gubben matchar avataren )
FlamingoStoppa dit en bild då. Förslagsvis på en flamingo
Inte något jag stör mig på men vet att andra här gör det, bl.a. @mandalaki
Så jag skriver det så ni får något mer att störa er på sneaky:
I programmet Stockholmspolisen igår sa de att de hade en ”springande jagis”.
Alltså de jagade en springande person.
På att jag fick presentkort på en butik på nätet, beställde två saker som då blev helt gratis. De skickas i varsitt paket, fine tänkte jag. De kommer från Kina. Och postnord tar en avgift på 95 kr för det första paketet, säkert det andra med. Inte tänkte jag på det
Men lila är vackert! Svart som du har nu är också vackertInte min önskan att vara självlysande och utmärka mig...
VA??!!!?! Min är ju BÄST av ALLA!!??!! Det stör mig att du inte har insett det här och så störde det mig att det inte bara är jag som har den här färgen men jag har kommit över det nu.... jag hr gått vidare i livet... Vilken färg har du själv? Säkert samma som mig HAHAAHHJag tycker din färg, MiaMia är jättefin!! Däremot Alexis, din är mer njaaaa .
VA??!!!?! Min är ju BÄST av ALLA!!??!!
Du är som en mesigare version av migBtw, är vi som yin och yang du och jag?
Du är som en mesigare version av mig
Allvarligt talat så ja det är yin yang vibbar på oss och din är också fin ---> en stark tvåaJa. Bukefalos har sett min själ. Mind blown.
Eller hur! Här tänkte jag, åh vad bra med gratis och 0 kr i frakt, nu kan jag unna mig något lite onödigt. Det kommer sluta på säkert 200 kr. Jag skulle inte köpt detta om jag hade kommit på det innanRelaterat till detta stör jag mig på att de nya avgifterna finns överhuvudtaget, för det gör att jag inte kan handla på de flesta Etsyshoppar (eller andra intressanta amerikanska ställen) utan att behöva betala multum i både frakt och sedan extra avgifter.
Jag menar okej, jag fattar att inströmningen av paket från Kina pga Wish och liknande är ett stort problem för posten, men det känns lite överdrivet att införa stora avgifter på cirka allt som kommer från länder utanför EU för att försöka få bukt med det.