Jag stör mig lite på @niphredil eftersom jag börjat knarka sommarklänningar på asos tack vare allt hon postat med snygga kläder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha you're welcome! Visa här sen om du köper nåt!Jag stör mig lite på @niphredil eftersom jag börjat knarka sommarklänningar på asos tack vare allt hon postat med snygga kläder.
Jag fattar inte hur det bestäms vilken färg man får för jag såg någon med namn på M med blå färg ocksåAtt jag får en ful skrik-lila "avatar" efter forumuppdateringen, medan t.ex. @Niyama får en harmonisk olivgrön. Ska jag behöva byta namn nu?
Den nya "Svara alla"-omgången som smög igång strax efter lunch på jobbet.
För säg två månader sedan var det en omgång där en stackare råkade skicka en mötesinbjudan till HELA kommunen (= ca 2000 pers) och folk inte kunde dra slutsatsen att; "hmm, det här berör ju inte mig. Någon måste ha gjort fel - och titta! det är skickat till ALLA", utan hur många som helst valde att svara - och även de tryckte då "svara alla".... kaos.
Nu ska kommunen ha vårfest och strax efter lunch kom det en "hej, jag vill anmäla mig och min kollega X till vårfesten + personuppgifter", skickat till den som skulle ha det ..oooooch: Hela kommunen!
Sen tar det en stund, och så kommer det; Jag vill också anmäla mig (svara alla-knappen).
Och sedan är det igång:
"det måste ha blivit något fel, jag ska inte ha dessa anmälningar, jag jobbar som xxxx och är dessutom sjukskriven"
"jag undrar - ska folks personnummer verkligen ligga öppet såhär??"
"sluta trycka svara alla"
och folk FORTSÄTTER svara alla.
Observant.Jag fattar inte hur det bestäms vilken färg man får för jag såg någon med namn på M med blå färg också
Min färg är
Den nya "Svara alla"-omgången som smög igång strax efter lunch på jobbet.
För säg två månader sedan var det en omgång där en stackare råkade skicka en mötesinbjudan till HELA kommunen (= ca 2000 pers) och folk inte kunde dra slutsatsen att; "hmm, det här berör ju inte mig. Någon måste ha gjort fel - och titta! det är skickat till ALLA", utan hur många som helst valde att svara - och även de tryckte då "svara alla".... kaos.
Nu ska kommunen ha vårfest och strax efter lunch kom det en "hej, jag vill anmäla mig och min kollega X till vårfesten + personuppgifter", skickat till den som skulle ha det ..oooooch: Hela kommunen!
Sen tar det en stund, och så kommer det; Jag vill också anmäla mig (svara alla-knappen).
Och sedan är det igång:
"det måste ha blivit något fel, jag ska inte ha dessa anmälningar, jag jobbar som xxxx och är dessutom sjukskriven"
"jag undrar - ska folks personnummer verkligen ligga öppet såhär??"
"sluta trycka svara alla"
och folk FORTSÄTTER svara alla.
Nej men så ful är den inte tycker jag du syns ju i alla fall!!Observant.
Ingen har lika ful färg som jag. (notera gubben matchar avataren )
Jag VEEEET
Det är lika underhållande som irriterande. Föreslog att alla med kommun-specifik mail måste genomgå en kurs i hur man svarar på mail innan man får tillgång till den
Inte min önskan att vara självlysande och utmärka mig...Nej men så ful är den inte tycker jag du syns ju i alla fall!!
Jag blir TOKIG.
och måste sitta på händerna för att inte skriva ett "mycket sansat och pedagogiskt" mail och skicka till alla
Stoppa dit en bild då. Förslagsvis på en flamingoInte min önskan att vara självlysande och utmärka mig...
"Ni är faan dummare än renarna, SLUTA SVARA ALLA!" kanske vore lämpligt?
Jag fattar inte hur det bestäms vilken färg man får för jag såg någon med namn på M med blå färg också
Min färg är
Jag tycker din färg, MiaMia är jättefin!! Däremot Alexis, din är mer njaaaa .Observant.
Ingen har lika ful färg som jag. (notera gubben matchar avataren )
På att jag nu är löjligt nyfiken på det här med avatar-färgerna! Finns det något mönster?!