Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag insett att jag är gammal och inte håller för ett aktivt hästliv längre :cry:
Verkligheten har kommit ikapp mig :(

En halvbekant som skickar vänförfrågan på både fejjan och insta, och det enda människan gör sen är att göra reklam för sin blogg.. :meh: Ämnet i sig är intressant men jag har inte nån större lust att läsa bloggen då den för det första inte är skriven på ett sånt sätt som lockar och för det andra vill jag inte få "läs min blogg" upptryckt i fejset. Jag väljer själv vad och när jag läser, tack.

Morgonens upptäckt i tvättstugan :meh: Suck

Bifogade filer

• 20180409_070137.webp
    20180409_070137.webp
    56,7 KB · Visningar: 103
Att jag hade planerat att rida för första gången på 2,5 månad på onsdag och det dessutom på min ordinarie medryttarhäst som jag inte suttit på sedan december, men nu får jag ingen hjälp med bebis så blir nog bara en promenad istället.

Jag stör mig på alla som har inställningen "jag kan inte/det går inte". Trots att personerna får hundra tips eller inte ens försöker. Typ "jag kan inte laga mat". Har du ens försökt? "Nä, men jag kan inte".
:wtf:

Blev förkyld efter en utekväll, snorig och lite feber. Blev bättre och åkte på tävling en vecka senare. Dagen efter feber tillbaka inklusive en jobbig huvudvärk som inget biter på. Tycker lite synd om mej just nu. En riktig karlaförkylning.

Jag tycker faktiskt det är lite störande få reklammejl om att bli kund hos ett företag som varit vår leverantör i flera, flera år. Företaget är inte större än att de skulle kunna samköra sina register tycker man:cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
89 90 91
Svar
1 814
· Visningar
83 179
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 640
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 668
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008