Jobbar du med min make Han är likadan och stänger värmen i huset mitt i vintern "för det är så varmt" och själv sitter jag med tjocktröja, fårskinnstofflor och dubbla filtar och fryser
Inte okej!
Min käre särbo är likadan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbar du med min make Han är likadan och stänger värmen i huset mitt i vintern "för det är så varmt" och själv sitter jag med tjocktröja, fårskinnstofflor och dubbla filtar och fryser
Inte okej!
Åh, är du också en sån? Skönt att höra att det finns andra som lyckas med detta också
Hälsningar, hon som allt som oftast har blåmärken på armarna efter dörrhandtag
- Folk som går in i grupper på FB och lägger ett inlägg som behandlar EXAKT samma fråga som ältats 100-tals gången och som det finns MASSA trådar med långa, engagerade och bra svar i, men sökfunktionen är uppenbarligen inte viktig att testa.
Min käre särbo är likadan...
Här är en till. Med just nu inte mindre än tre blåmärken efter möbler och väggar som står i vägen.
Hmm, ja det känns i och för sig som att det skulle vara värre på andra hållet! Man kan ju alltid ta på sig mer kläder menar jag, men att sitta naken på kontoret blir nog inte så uppskattat Och så är värme mer hjärndödande än kyla, åtminstone för mig.Det är riktigt hemskt åt andra hållet också. När andra drar upp element och dylikt till max för att ”man ska ju inte behöva ha tjocktröja på sig inomhus”. Så sitter man själv där och flämtar som en hund.
Borde vara olagligt att ändra temperaturen utan skriftligt tillstånd.
Hmm, det verkar vara något manligt det här... Min sambo är likadan, fast han har fått anpassa sig till mitt inomhusklimat vare sig han vill eller ej då jag tenderar att bli lite, hrm, gnällig när jag är kall Ibland märker jag dock att han går och smygsänker värmen lite grann. Jag brukar hämnas genom att dra upp den till dubbelt så varmt som den stod på innanJobbar du med min make Han är likadan och stänger värmen i huset mitt i vintern "för det är så varmt" och själv sitter jag med tjocktröja, fårskinnstofflor och dubbla filtar och fryser
Inte okej!
Hmm, ja det känns i och för sig som att det skulle vara värre på andra hållet! Man kan ju alltid ta på sig mer kläder menar jag, men att sitta naken på kontoret blir nog inte så uppskattat Och så är värme mer hjärndödande än kyla, åtminstone för mig.
Men ja, skriftligt tillstånd vore något! Jag vet med 99% säkerhet att 4 av 5 personer på mitt kontor skulle rösta emot att öppna fönstren en regnig dag i mars
Hmm, det verkar vara något manligt det här... Min sambo är likadan, fast han har fått anpassa sig till mitt inomhusklimat vare sig han vill eller ej då jag tenderar att bli lite, hrm, gnällig när jag är kall Ibland märker jag dock att han går och smygsänker värmen lite grann. Jag brukar hämnas genom att dra upp den till dubbelt så varmt som den stod på innan
Samma här!
Sen tror de att man inte ska märka att de sänkt! Ha! Det känner vi "normaltempade" direkt!
Du har feeeeeeeeeeeeel
Gud vad du är förvirrande.Du har feeeeeeeeeeeeel
Går ju alltid att fixa själv även om ikonen inte finns längreDu har feeeeeeeeeeeeel
Jag stör mig på att UNDERSTRUKET inte finns längre?!!? Men det finns genomstruken! Så nu kan manskriva såhäroch det är kul men kanske inte lika användbart som understruket? MEN stora bokstäver och fetat och kursivt funkar ju fortfarande om man vill UNDERSTRYKA något så borde jag störa mig på det här egentligen?
Går ju alltid att fixa själv även om ikonen inte finns längre
Ja det går MINST lika lätt men ändå stör jag mig på det!!! Jag vet liksom inte hur jag ska få användning förGår ju alltid att fixa själv även om ikonen inte finns längre
Åh tack!!! Vad snällt!Gud vad du ärförvirrande. BRA!!! DU ÄR BÄST
Tack!Åh tack!!! Vad snällt! Du är också BÄST niphredil