Jag stör mig på att en trevlig tur på köpcentret blev överskuggad av ett arsel som tyckte att det kändes lämpligt att kalla mig fetto i förbifarten.
Och jag stör mig på hur mycket sånt här fått påverka min vardag i alla dessa år.
Vilket svin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på att en trevlig tur på köpcentret blev överskuggad av ett arsel som tyckte att det kändes lämpligt att kalla mig fetto i förbifarten.
Och jag stör mig på hur mycket sånt här fått påverka min vardag i alla dessa år.
Finns för många jävla praktarslen här i världen!!!Jag stör mig på att en trevlig tur på köpcentret blev överskuggad av ett arsel som tyckte att det kändes lämpligt att kalla mig fetto i förbifarten.
Vilket jävla kukhuvud.Jag stör mig på att en trevlig tur på köpcentret blev överskuggad av ett arsel som tyckte att det kändes lämpligt att kalla mig fetto i förbifarten.
Jag kan bara hålla med om vad alla andra redan skrivit - vilken riktig idiot!Jag stör mig på att en trevlig tur på köpcentret blev överskuggad av ett arsel som tyckte att det kändes lämpligt att kalla mig fetto i förbifarten.
Vilka otroligt ynkliga människor det finns!Jag stör mig på att en trevlig tur på köpcentret blev överskuggad av ett arsel som tyckte att det kändes lämpligt att kalla mig fetto i förbifarten.
Haha jag vet faktiskt inte vad man ska säga i det läget, enda repliken jag hört har varit typ "jag är fet, du är ful, jag kan banta" vilket mest signalerar att tjock=dålig. Idag kanske det är positivt, personen ifråga blir tydligen våldsam om man öppnar käften själv och jag är inte typen som slåss
Ledsen att du råkade ut för en sån. Jag har inte som vuxen råkat ut för såna kommentarer men har tänkt ut svar. Det ska ju inte behövas men tror det skulle kännas bra för mig själv att ge svar på tal ifall det skulle hända.
Hellre tjock än idiot/elak.
Varför är dimljus i ickedimma sååå vanligt? Senast idag fick maken ett utbrott över det, och man ser det ju typ jämt. Störande.Folk som kör runt med dimljus.
Med halvljus.
I dagsljus.
Jag förståååår inte, varför? Vet folk inte vad de har för ljus igång? Tycker de att det är snyggt? Är de blinda?
Precis! Jag fattar inte! Och det stör mig att jag inte fattar Eller ja, jag fattar att folk är dumma i huvudet, men jag vill veta hur de resonerarVarför är dimljus i ickedimma sååå vanligt? Senast idag fick maken ett utbrott över det, och man ser det ju typ jämt. Störande.
Under Hem uppe i vänstra hörnetHittar inte bevakade trådar knappen...
Precis! Jag fattar inte! Och det stör mig att jag inte fattar Eller ja, jag fattar att folk är dumma i huvudet, men jag vill veta hur de resonerar
På tal om det står det bland polisens tjänstefordon här en drös bilar med olagliga extraljus Nu vet jag ju inte om de ger fan i att använda de förvisso, men ändå. Polisen liksom! Så störande!Det eller att de har extraljus på (såna man bara får ha med helljus) och så har de stängt av halvljusen istället. Jag fattar verkligen inte det. Vet de inte att man måste ha halvljus på dagtid?
De har väl säkert någon dispens för att använda dom, varför skulle de annars sitta där? Och vem ska bötfälla dom liksom?På tal om det står det bland polisens tjänstefordon här en drös bilar med olagliga extraljus Nu vet jag ju inte om de ger fan i att använda de förvisso, men ändå. Polisen liksom! Så störande!
Absolut, om de ens används. Det är civilbilar (antar jag) dessutom så jag kan ju se en poäng i att de smälter in bra bland alla stolpskott Men ändå! Det stör migDe har väl säkert någon dispens för att använda dom, varför skulle de annars sitta där? Och vem ska bötfälla dom liksom?
Regler gäller inte inte för alla speciellt inte för de som ska föregå med gott exempelAbsolut, om de ens används. Det är civilbilar (antar jag) dessutom så jag kan ju se en poäng i att de smälter in bra bland alla stolpskott Men ändå! Det stör mig
Tackar hittade nu, gillar det dock inteUnder Hem uppe i vänstra hörnet
Jag har en knapp som ser ut som ett öga uppe på översta listen, där hittar jag mina bevakade trådar.Tackar hittade nu, gillar det dock inte