Ah tråkigt, köpte precis nya sulor till mina. Dock inomhus jobb så skorna klarar sig ganska bra.Största problemet är att dragskosnörningen är trasig Det i kombination med att både inner- och yttersula är slitna gör att det krävs nya skor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah tråkigt, köpte precis nya sulor till mina. Dock inomhus jobb så skorna klarar sig ganska bra.Största problemet är att dragskosnörningen är trasig Det i kombination med att både inner- och yttersula är slitna gör att det krävs nya skor.
Mja, här kan man om man har bra tumme med persedelgubbarna få samma skor som de intagna får som permisskor, svarta och supersköna . Brukar kunna krana iväg ett par när jag behöver nya.
, du kan väl fråga?
Ah tråkigt, köpte precis nya sulor till mina. Dock inomhus jobb så skorna klarar sig ganska bra.
Fråga kan man alltidMja, här kan man om man har bra tumme med persedelgubbarna få samma skor som de intagna får som permisskor, svarta och supersköna . Brukar kunna krana iväg ett par när jag behöver nya.
, du kan väl fråga?
Auch, jag har gummimatta där jag är mest. Men dom har hållit bra endå längeJag jobbar också inomhus men går och står mycket på förhållandevis dåliga golv
Jag hade gärna löst det med sulor men jag har redan knutit ihop skosnörena alldeles för många gånger (Elastiska snören som gått av flera gånger.)
Om det är ecco skor, kan man få nya snören gratis i butikenJag jobbar också inomhus men går och står mycket på förhållandevis dåliga golv
Jag hade gärna löst det med sulor men jag har redan knutit ihop skosnörena alldeles för många gånger (Elastiska snören som gått av flera gånger.)
Jag har Ecco gav upp addisas när dom började komma upp i Ecco prismässigt men kvaliten är inte i närheten av samma. Jag ar sönder insidan på dom längst bak när det är addidas fråga mig inte hur.Om det är ecco skor, kan man få nya snören gratis i butiken
Om det är ecco skor, kan man få nya snören gratis i butiken
Eh va?Graviditet i sig är väl inte så roligt att det behöver firas? Det är ju resultatet som räknas.
Men herregud vad är det för fel på människanPå den här insändaren: https://www.sydsvenskan.se/2018-03-...um=sydsvenskan&utm_source=fb&utm_campaign=bfr
Så sjukt vidrig och provocerande. Men det är i alla fall fler än jag som reagerat, av kommentarsfältet på tidningens Facebook-sida att döma.
På den här insändaren: https://www.sydsvenskan.se/2018-03-...um=sydsvenskan&utm_source=fb&utm_campaign=bfr
Så sjukt vidrig och provocerande. Men det är i alla fall fler än jag som reagerat, av kommentarsfältet på tidningens Facebook-sida att döma.
På den här insändaren: https://www.sydsvenskan.se/2018-03-...um=sydsvenskan&utm_source=fb&utm_campaign=bfr
Ok, då tycker vi olika där helt enkelt. Jag har jättesvårt att förstå hans frustration, och tycker att det känns enormt sorgligt att vi uppenbarligen lever i ett samhälle där folk kan bli stressade och upprörda över något sådant här. Möjligen att jag har känt ett litet uns av frustration när jag besökt Malmborgs Erikslust (= extremt pensionärstätt) nån gång och haft bråttom, men då har jag raskt stoppat undan frustrationen igen och känt mig jättehemsk som ens reagerat på det sättet. Herregud, vad gör väl det ifall jag får spendera 35 istället 30 minuter på ICA en lördag?Jag kan dock förstå frustrationen. Uppenbarligen gör vissa butiker också det och har pensionärsrabatt typ tisdagar 9-13.
Däremot har ju skribenten spårat ur fullständigt vilket är bedrövligt.
Oj, sorry! Jag är inte heller pluskund men kunde läsa utan problem igår - idag funkar det dock inte. Märkligt!Vad står det i insändaren? /Ej pluskund